گراوند: مدرسه سازی زیربنای ساختار آموزشی و پرورشی است

تهران ( پانا) - جلسه خیرین مدرسه ساز در سالن الفبای منطقه 11 تهران برگزار شد. در این جلسه قدرت اله گراوند، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۱ بیان کرد مدرسه سازی زیربنای ساختار آموزشی و پرورشی است.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
گراوند: مدرسه سازی زیربنای ساختار آموزشی و پرورشی است

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه 11، جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز با حضور قدرت اله گراوند مدیر منطقه، توکلی معاون پشتیبانی، قربانی مدیر عامل مجمع و آقایان زرازوند و نجم آبادی و سایر اعضای مجمع درسالن الفبا برگزار شد.

در این جلسه، گراوند ضمن تشکر از حضور مدعوین، مدرسه سازی را زیربنای ساختار آموزشی و پرورشی بیان کرد و نقش خیرین را در مدرسه سازی بسیار مهم دانست و بیان کرد انجام این نوع کارهای خداپسندانه توفیق الهی برای انسان است.
وی در ادامه افزود: از آنجا که منطقه 11 دارای بافت فرسوده است و مدارس زیادی نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند، بر همکاری بیشتر خیرین در امر مدرسه سازی در منطقه تاکید کرد و آمادگی کامل منطقه را با خیرین در زمینه مدرسه سازی و نوسازی مدارس اعلام کرد.
گراوند از ساخت و ساز های انجام شده در سال های قبل در منطقه مانند نوسازی و ساخت مدارس حضرت مهدی (عج)، زرازوند 3، قلم چی، علی بن موسی الرضا(ع)، سرور، خدیجه جهان و ایل بیگی قدردانی و عنوان کرد: مدارسی در منطقه وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی فوری دارند و تحقق این امر، به یاری خیرین محترم نیازمند است.
گراوند در ادامه بیان کرد: مدارس خیرساز در حال ساخت در منطقه 11، نرجس و 13 آبان است که ان شاءالله شهریور ماه 99 آماده بهره برداری خواهد بود.
در ادامه این جلسه، مجتبی آزاد بخت به عنوان دبیر جدید مجمع خیرین منطقه۱۱ معرفی و از زحمات آقای حاج حسینی قدردانی شد.
در ادامه جلسه موارد مطرح شده جهت تخریب و نوسازی مدارس مد نظر، مورد نقد و بررسی اعضای مجمع خیرین قرار گرفت و مصوب شد کارهای اداری جهت نوسازی این مدارس با اعلام آمادگی خیرین در اسرع وقت صورت پذیرد و در پایان مصوب شد دبستان شیخ یزدی در قالب طرح یاران و کمک خیرین در اسرع وقت و در تابستان 99 تخریب و بازسازی آن آغاز شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار