در گفت‌وگو با پانا

نادر فریادشیران: فقط نام فوتبال حرفه‌ای را یدک می‌کشیم؛ آنها که فوتبال ایران را به این روز انداختند باید پاسخگو باشند

تهران (پانا) – پیشکسوت نفت تهران معتقد است مدیرهایی که فوتبال ایران را به این مشکلات رسانده‌اند باید پاسخگوی عملکردشان باشد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نادر فریادشیران: فقط نام فوتبال حرفه‌ای را یدک می‌کشیم؛ آنها که فوتبال ایران را به این روز انداختند باید پاسخگو باشند

نادر فریادشیران در گفت‌وگو با پانا درباره مشکلات مالی گسترده 3 تیم « صنعت نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم» به عنوان 3 تیم مربوط به وزارت نفت گفت: « یک روز زمانی که اوج بحران نفت تهران بود، به وزیر نفت گفتم شما چه کاره هستید که بخواهید بودجه تیم های نفتی را ندهید شما با تیم نفت تهران را چون صاحب ندارد و کسی هم نیست دنبال کارش بیافتد اینطور برخورد می‌کنید. همین نوع رفتارها بود که باعث شده امروز دیگر در فوتبال اثری از تیم‌هایی مانند راه آهن و نفت تهران نباشد »

وی ادامه داد: « این سال‌ها هم آقای زنگنه پول تیم صنعت نفت را قطره چکانی می‌دهد. زنگنه اگر در بحث نفت بهترین وزیر است اما از نظر من در ورزش و کمک به آن بدترین است. مجلس قانونی مصوب کرده که براساس آن دولت نمی‌تواند تیم‌داری کند اما آیا این قانون باید فقط برای وزارت نفت و تیم‌های نفتی باشد. مگر سپاهان، ذوب آهن و فولاد علاوه بر پرسپولیس و استقلال دولتی نیستند؟ قانون درباره وزارت صمت نیست و فقط وزارت نفت باید پیگیر باشد. »

مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان درباره خصوصی‌سازی باشگاه‌ها در ایران گفت: « ما فقط نام فوتبال حرفه‌ای را یدک می‌کشیم و با یکسری باشگاه ورشکسته روبرو هستیم که روز به روز هم بدتر می‌شوند. باید مدیرهایی که بالای سر این باشگاه‌ها بودند بازخواست شوند که چطور این کار را کردند. این افراد آمدند و بیت‌المال را به هدر دادند و آبروی ما را در مجامع بین‌المللی برده‌اند و باید پاسخگوی عملکردشان باشند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار