مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

حجاب به هیچ عنوان محدودیت نیست بلکه ابزاری برای تعالی جایگاه زن در جامعه است

بجنورد (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در نشست تخصصی ستاد اجرایی صیانت از عفاف و حجاب گفت : حجاب به هیچ عنوان محدودیت نیست بلکه ابزاری برای تعالی جایگاه زن در جامعه می باشد .

کد مطلب: ۱۰۹۲۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
حجاب به هیچ عنوان محدودیت نیست بلکه ابزاری برای تعالی جایگاه زن در جامعه است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش خراسان شمالی ، عباس سعیدی در این جلسه ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س)و روز دخترگفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تقید به پوشش عفیفانه در بین افراد جامعه می تواند به رشد و توسعه کشور کمک کند چون رشد هر جامعه ای مستلزم داشتن نسلی سالم از نظر روانی، جسمی و اخلاقی است.

سعیدی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا با استفاده از تمامی ابزار ها مخصوصا فضای مجازی فرهنگ عفاف و حجاب را بخصوص در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم .

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز در این جلسه گزارش مختصری از فعالیت ها و برنامه های ستاد اجرایی صیانت از عفاف و حجاب اداره کل ارائه کرد و گفت : سال گذشته در ارزشیابی عفاف و حجاب ادارات و دستگاه های اجرایی ،آموزش و پرورش با کسب نمره 99.5 عملکرد کاملا مطلوبی را ارائه داد.

محمد اکرامی فر با اشاره به طرح ها و برنامه های تشویقی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب افزود : از کلیه همکاران علاقه مند دعوت می شود در زمینه پوشش و عفاف ، تحقیق و پژوهش ، ایده پردازی ، تولید محتوا با این ستاد همکاری نمایند.

نشست تخصصی ستاد اجرایی صیانت از عفاف و حجاب با حضور اعضای ستاد در دفتر مدیر کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار