مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای پروژه مهر:

بازگشایی مدارس یک جشن ملی است

زنجان (پانا) - ابراهیم رفیعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در اولین جلسه شورای پروژه مهر با قدردانی از تلاش ها و زحمات همه همکاران در سال گذشته در خصوص بازگشایی مدارس و کسب رتبه دوم کشوری، بازگشایی مدارس را یک جشن ملی و نشاط و شادابی را یکی از رویکردهای مهم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۳۳۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس یک جشن ملی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش زنجان، رفیعی در ابتدای این جلسه در سخنانی با اشاره به ایام تلخ شروع بیماری کرونا به لحاظ جنبه روانی، اقتصادی و آسیب های دیگر به مردم، گفت: ما باید در زمینه بازگشایی مدارس به نحوی عمل کنیم که با فراهم آوردن محیطی دلنشین، منظم و منسجم از تلخی این ایام بکاهیم و به شیرینی آن بیافزاییم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور ابراز کرد: ستاد پروژه مهر می بایست با سرعت برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را در این زمینه انجام دهد و آمادگی مناسب برای موقعیت های متفاوت داشته باشد.

وی از دبیرخانه شورای پروژه مهر خواست تا در زمینه مانور بازگشایی مدارس، احصاء روستاهای فاقد اینترنت، آموزش نیروی انسانی، تولید محتوا، آموزش از راه دور، برنامه شاد و مراسم رسمی بازگشایی مدارس برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای حاضر به بیان برنامه‌ها و پیشنهادات خود در زمینه اجرای مطلوب پروژه مهر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار