مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

نقش امربه‌معروف و نهی از منکر در سلامت ادارات بی‌بدیل است

زنجان (پانا) - مدیرکل تعاون,کارورفاه اجتماعی استان زنجان برنقش بی بدیل امر به معروف ونهی از منکر در سلامت ادارات تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش امربه‌معروف و نهی از منکر در سلامت ادارات بی‌بدیل است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان, محمد رضا یوسفی در جمع بازرسان ستاد امر به معروف استانداری زنجان اظهار کرد: یکی از واجباتی که در دین ما برای ارتقاء معنوی افراد و بهبود سلامت جامعه به آن تاکید شد، امربه معروف و نهی از منکر است و عالی ترین رتبه آن زمانی است که انسان به اصلاح خود همت کند که در این صورت گفتار و کردار او موثرتر خواهد بود.

وی گفت: اگر در امربه معروف موفق عمل کنیم، حتما کار ما در نهی از منکر آسان تر خواهد بود و این موضوع در مسائل آسیب های اجتماعی به ویژه در جامعه کار و تولید نمود بیشتری دارد.

رئیس شورای امربه‌معروف و نهی از منکر اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان افزود: امربه‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اداری از اهمیت و جایگاه بالایی برخورداراست و نقش بی‌بدیلی در سلامت ادارات دارد و در صورت اصلاح آن، بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: بزرگ‌ترین حرکتی که در این زمینه می‌توان صورت داد تسهیل امور مردم ومراجعین به ادارت در فرآیندهای اداری می‌باشد

یوسفی از ویژگی‌های دیگر سازمان سالم، شایسته‌سالاری، پاسخگویی صحیح به مراجعین، حفاظت از بیت‌المال، حاکمیت قانون و ارتباط درست با مردم را ازجمله مشخصه‌های آن دانست که در صورت اجرای صحیح امربه‌معروف و نهی از منکر در سازمان‌ها و ادارات محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار