عنایت مهر: تربیت نسل مؤمن براساس بیانیه گام دوم انقلاب، مهم ترین وظیفه امورتربیتی است

تهران (پانا) – جلسه شورای تربیتی منطقه 11 با حضورغلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی و سایر اعضاء برگزار شد. در این نشست ضمن بررسی نحوه ادامه فعالیت های پرورشی به صورت مجازی و در زمان تعطیلی مدارس، برنامه های پیش روی امور تربیتی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت .

کد مطلب: ۱۰۹۱۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
عنایت مهر: تربیت نسل مؤمن براساس بیانیه گام دوم انقلاب، مهم ترین وظیفه امورتربیتی است

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 11 در گفتگو با پانا گفت: تحقق برنامه های شاخص حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدارس، به همدلی دانش آموزان و فرهنگیان نیاز دارد. طبق منویّات مقام معظم رهبری (مدّ ظلّه العالی) دانش آموزان باید بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور تربیتی و چراغ راه خود ببینند و با هدایت معلمان و مربیان در راستای تحقق اهداف آن گام بردارند.
وی افزود: از کلید واژه های مهم در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی و تأکید مقام معظم رهبری(مدظلّه العالی) به جوان گرایی است؛ از این رو برای اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب که نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی در بخش های مختلف دارد باید تمامی مدیران و فرهنگیان وارد عرصه کار و اقدام جهادی شوند.
عنایت مهر بیان کرد: تربیت دانش آموزان مؤمن و انقلابی در طراز انقلاب اسلامی، از مهمترین وظایف امورتربیتی است. جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیر در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.
عنایت مهر در پایان گفت: اساس و اصالت آموزش و پرورش انسان سازی است و مهمترین مأموریت نهاد امور تربیتی بستر سازی و جریان سازی تفکر اسلامی در تمام سطوح آموزش و پرورش و تربیت انسان هایی رو به کمال، فهیم و اثر بخش در جامعه باتوجه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار