نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد با فعالان اقتصادی استان مازندران

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی وزیر امور اقتصادی و دارایی با فعالان اقتصادی استان مازندران در مرکز آموزشی رفاهی بانک ملی ایران در بابلسر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم اندیشی وزیر اقتصاد با فعالان اقتصادی استان مازندران

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران در این نشست که با حضور نمایندگان مردم شهرهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، مسوولان وزارت اقتصادی و دارایی، مدیران عامل بانک‌ها، مسوولان استانی و همچنین جمعی از فعالان اقتصادی استان مازندران برگزار شد آخرین دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی فعالان اقتصادی استان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

فرهاد دژپسند ضمن تقدیر از حضور فعالان اقتصادی استان در این نشست، گفت:هدف از برگزاری این جلسات باید این باشد که همه بتوانند از نتایج آن بهره‌مند شوند و به طور جمعی باید طر‌ح‌ها و پروژه‌های خود را مطرح کنیم و با هم‌اندیشی ببینیم از چه راهی می‌توانیم زود ترین نتیجه را بگیریم و به هدف برسیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد اگر استان مازندران خوب مدیریت شود خیلی از نیازهای کشور برطرف خواهد شد و از جمله استان‌هایی است که میتوان در آن به اقتصاد هوشمند پرداخت، چرا که کمترین آلودگی و بیشترین بهره‌وری را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار