برگزاری جلسه توجیهی کارشناسان تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه مناطق 19 گانه

تهران (پانا) - پانته آ درّی، معاون متوسطه شهر تهران درگردهمایی توجیهی –تخصصی کارشناسان تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه مناطق 19 گانه بر توانمند سازی دبیران از طریق آموزش مستمر، الگو سازی، ارائه و کاربرد تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه توجیهی کارشناسان تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه مناطق 19 گانه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، همسو با تقویت جایگاه و کارکردهای گروه های آموزشی، گردهمایی تخصصی اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی متوسطه به میزبانی منطقه 11، با حضور کارشناسان اداره کل و مناطق 19 گانه، برگزار شد.

در این نشست ابتدا درّی، معاون آموزش متوسطه پس از قدردانی از عملکرد، زحمات همدلانه و خودجوش اعضای گروه های درسی استان و مناطق در ایام شیوع بیماری کرونا،ب ر مواردی از جمله تدوین برنامه منسجم برای تداوم راهبری هوشمندانه در اجرای ماموریت های جاری و فعالیت های تکلیفی و مکمل آموزش های غیر حضوری منطبق با نیازها و شرایط مدارس و دانش آموزان تاکید کرد.

همچنین دری بر توسعه راهبردی متوازن در کاربرد ابزار و تکنولوژی های مجازی و چند رسانه ای در فرایند آموزش و یادگیری های غیر حضوری، لزوم توجه و پردازش فرایندهای متنوع آموزش غیر حضوری، معرفی و الگوسازی مدبرانه انواع طراحی های آموزشی، همسو با موقعیت های یادگیری در کلاسهای غیر حضوری و ایجاد بانک مستندات آنها تاکید کرد.

در ادامه دری درباره آموزش و بستر سازی جهت گسترش، تولید و کاربرد انواع محتوای آموزش های غیر حضوری و ایجاد بانک اطلاعاتی آنها به تفکیک عناوین و موضوعات کتب درسی ، زمینه سازی اشاعه فضای مناسب جهت یادگیری مشارکتی از طریق ایجاد و توسعه شبکه های تعاملی درون آموزشگاهی، توانمند سازی دبیران از طریق آموزش مستمر، الگوسازی، ارائه و کاربرد، انواع فرایندهای ارزشیابی تحصیلی -عملکردی و نظارت های بالینی، دریافت و تفسیر و اصلاح به موقع بازخوردهای مرتبط با آموزش و یادگیری غیر حضوری، ارائه راه کارهای حمایت حرفه ای از دبیران و دانش آموزان بازمانده از دریافت آموزش های غیر حضوری در قالب یک برنامه مدون و بومی سازی شده سخن گفت.

در ادامه نشست حسینی خواه، پس از طرح موضوع و شرح چگونگی انجام ساماندهی نیروی انسانی در سال آتی، به معرفی و توجیه مفاد برنامه سالانه وزارتی معاونت آموزش متوسطه پرداخت و در بخش پایانی این نشست کارگاه آموزشی با موضوع یادگیری مدرن برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار