رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره:

در راستای همدلی، مواسات و کمک مومنانه، بسته های معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شد

شبانکاره(پانا)- با حضور رئیس و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه، مسئول بسیج دانش آموزی شبانکاره، چند تن از مدیران مدارس بسته های معیشتی جهت استفاده برخی خانواده های دانش آموزان نیازمند در مکان مهدیه شبانکاره توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
در راستای همدلی، مواسات و کمک مومنانه، بسته های معیشتی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره، رئیس آموزش و پرورش در این خصوص بیان کرد: در اجرای راهکار سند تحول بنیادین با موضوع مشارکت فعال در مواجهه با نیازهای فوری جامعه از قبیل بیماری های فراگیر، خدمت به محرومین و همچنین در راستای پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه که در نیمه شعبان مطرح کردند، اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی چند بسته معیشتی جهت توزیع آماده کرده است.

هوشنگ عباسی اظهار کرد: این بسته های معیشتی که شامل اقلام کیسه برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، روغن و تن ماهی است، به وسیله مدارس در اختیار خانواده های دانش آموزان آسیب دیده از بیماری منحوس کرونا قرار می گیرند.

این مقام مسئول یادآور شد: این حرکت خیرخواهانه یک فرصت تربیتی و اجتماعی است تا بخشی از آلام و نیاز خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا را تسکین دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار