رییس مجلس قطر در پیام تبریک به قالیباف:

افزایش همکاری‌های پارلمانی گامی برای پیشرفت ایران و قطر خواهد بود

تهران ( پانا) - رییس مجلس قطر با صدور پیام تبریک خطاب به محمد باقر قالیباف تاکید کرد افزایش همکاری‌های دو کشور گامی در جهت تحقق عزت، کرامت و پیشرفت ایران و قطر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۰۹۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
افزایش همکاری‌های پارلمانی گامی برای پیشرفت ایران و قطر خواهد بود

به گزارش اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، احمد بن عبدالله بن زید آل محمود در این پیام تاکید کرد: خوشوقتم تبریک صمیمانه خود را برای انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی کشور دوست جمهوری اسلامی ایران اعلام و برای شما در این عرصه آرزوی توفیق کنم.

بن زید آل محمود تصریح کرد: فرصت را غنیمت شمرده و تمایلم را برای تقویت و توسعه روابط دو جانبه فعلی به طور مشخص در سطح پارلمانی و همچنین برای ارتقاء آن در حوزه‌های دیگر از جمله افزایش همکاری دو کشور و برآورده شدن اهداف دو ملت در تحقق عزت، کرامت و پیشرفت اعلام می‌کنم.

تاکید بر توسعه روابط پارلمانی و تقویت همکاری‌های دوجانبه

رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین نیز با تبریک انتخاب قالیباف به ریاست مجلس، از استمرار و بهبود همکاری‌های پارلمانی دو کشور در تمام حوزه‌های دارای منافع مشترک استقبال کرد.

دراگان چوویچ در این پیام از قالیباف برای سفر به بوسنی و هرزگوین به منظور تقویت و توسعه روابط دوجانبه و باز شدن مسیرهای جدید همکاری های پارلمانی دعوت کرد.

چوویچ تاکید کرد: مفتخرم از جانب خویش و به نمایندگی از مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین، مراتب تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیم کنم.
وی افزود: با اغتنام فرصت، عزم راسخ خود را برای استمرار و بهبود هرچه بیشتر همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور در تمام حوزه‌های دارای منافع مشترک ابراز می‌ کنم.
رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین اظهار داشت: جناب آقای رییس، در راستای منافع مشترک و به منظور تقویت و توسعه بیشتر روابط دوجانبه و گشودن مسیرهای جدید همکاری های پارلمانی، مایلم از جنابعالی برای سفر به بوسنی و هرزگوین دعوت به عمل آورم.
چوویچ خاطر نشان کرد: معتقدم دیدارهای متقابل در بالاترین سطوح مهر تاییدی بر دوستی میان مجالس و مردم دو کشور خواهد بود.
وی ادامه داد: ضمن تقدیم تبریکات صمیمانه و آرزوی موفقیت برای جنابعالی، مایلم مراتب صمیمانه قدردانی خود را ابراز کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار