کار گروه تخصصی نیازهای آموزشی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه استان بوشهربرگزار شد

بوشهر(پانا)_ نشست تخصصی نیازهای آموزشی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت، کارشناسان اداره تربیت بدنی، سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی استان و مدیران مجتمع های آموزشی و ورزشی در اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد .

کد مطلب: ۱۰۹۰۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
کار گروه تخصصی نیازهای آموزشی معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه استان بوشهربرگزار شد

به گزارش پانا ، در این جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوع آموزش معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه پرداخته شد.
اسد حصیری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن قدردانی از زحمات همکاران و سرگروه های آموزشی اظهار کرد : که در دو بخش فعالیت های عمرانی و فعالیت های آموزشی جهت تحقق اسناد بالادستی در حوزه تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی برنامه های ویژه داریم و ضمن قدردانی از تمام مدیران گذشته تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گفت: فصل جدیدی از خدمتگزاری به دانش آموزان و معلمان استان شروع شده است و کرونا فرصت های نوین را فراروی ما قرار داده است که با همفکری، هم اندیشی و تعامل درون و برون سازمانی شاهد موفقیت های آموزشی خوبی در حوزه تربیت بدنی و ورزش خواهیم بود.

حصیری افزود: نیازهای آموزشی معلمان را با برگزاری دوره های آموزشی بر خط و تهیه محتوای آموزش مرتفع و در فضای جدید در اختیار معلمان قرار دهیم و آنها را آماده آموزش در شرایط بحران نماییم.
منوچهر هوشیار رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن تشکر از همکاران حوزه تربیت بدنی و سرگروه های آموزشی گفت : الگوی نو مدیریتی چند سال است در حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان بوشهر و به تبع آن در شهرستان/ مناطق استان آغاز شده که منجر به همدلی و استفاده از حداکثر ظرفیتها برای خدمتگزاری به دانش آموزان و معلمان شده است.


هوشیار افزود : سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تمام تلاش خود را برای تقویت برنامه های آموزشی معلمان تربیت بدنی، آموزگاران پایه و دانش آموزان و اولیا بکار خواهیم گرفت.
درپایان ازسرگروهها آموزشی درس تربیت بدنی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار