رییس کل دادگستری استان زنجان تأکید کرد:

کسب رتبه دوم کشوری در جمع آوری کمک های مردمی درجشن گلریزان امسال

زنجان (پانا) - حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با حضور در دفتر مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان طی مراسمی از عملکرد بسیار موثر و ارزشمند صدا و سیمای زنجان در اطلاع رسانی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم در جشن گلریزان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری  در جمع آوری کمک های مردمی درجشن گلریزان امسال

به گزارش اداره کل دادگستری استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان گفت: جشن گلریزان امسال به لحاظ شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی بصورت مجازی برگزار شد که با این شرایط ما انتظار استقبال این چنینی نبودیم که در این میان ما با افزایش 50 درصدی کمک های مردمی مواجه شدیم که جای بسیار تشکر از مردم متدین و مومن استان زنجان دارد.
وی با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال نزدیک 3 میلیارد تومان بصورت وجه نقدی و تعهدی جمع آوری شد، افزود: استان زنجان از این حیث به لحاظ عددی رتبه دوم کشوری و همچنین به نسبت جمعیت رتبه اول کشوری را کسب کرد که این امر مرهون مشارکت بسیار خوب مردم و خیرین استان و همچنین نقش بسیار اثر گذار صدا و سیما با تهیه ویژه برنامه و با دعوت از مسئولین و خیرین مشهود بود.
رییس شورای قضایی استان زنجان از کاهش 14 درصدی جمعیت کیفری زندانهای استان خبر داد و ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته ما شاهد کاهش 40 درصدی جرایم در استان هستیم.
وی از تعامل و همکاری بسیار سازنده صدا و سیمای مرکز استان با دستگاه قضایی استان تشکر و بیان کرد: در مدت حضور بنده در استان این تعامل و همکاریها بین دو مجموعه بسیار خوب و تنگاتنگ شده که انتظار هم همین است، چرا که استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای تببین اقدامات و عملکرد دستگاهها به مردم بسیار مهم است.
صادقی نیارکی با تأکید بر این موضوع که همه ما سرباز نظام و و لایت هستیم و به این امر هم افتخار می کنیم اظهار کرد: چشمان تیز بین صدا و سیما بایستی در راستای پیگیری و بیان مشکلات جامعه و مردم همیشه هوشیار باشد و اگر در این راستا نیاز به ورود دستگاهها برای حل این مشکلات را ضروری دانست از مسئولین دستگاهها بخواهد تا پیگیری کنند و مردم را در جریان این اقدامات دستگاهها قرار دهد و دستگاه قضایی با تمام توان آمادگی دارد در این زمینه همکاری کند.

در این دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ضمن تشکر از حضور رییس کل دادگستری استان و هیئت همراه در صدا و سیما گفت: از زمان حضور حضرت آیت الله رئیسی در رأس قوه قضاییه یک بارقه امیدی در جامعه در مبارزه با فساد و اجرای عدالت در دل مردم ایجاد شده که این موضوع بسیار ارزشمند است.
وی با بیان اینکه حضور مسئولین در میان مردم و بدون واسطه برای شنیدن صحبتها و مشکلات در مراکز عمومی و مساجد اقدامی ارزشمند است خاطر نشان کرد: از زمان حضور حجت الاسلام صادقی نیارکی که مدیری انقلابی و جهادی است در استان اقدامات قاطع واثر گذار انجام دادند که از این حیث هم کمال تشکر را داریم.
لطیفی در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز استان برای تولید برنامه‌ها از جمله تولید سریال با موضوعات حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرایم خبر داد و افزود: نمونه بارز این همکاری تولید ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان برای جشن گلریزان بود که از تمام ظرفیت مجموعه استفاده کردیم و در ادامه هم این روند را ادامه خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه رسانه ملی مورد اعتماد مردم است افزود: در استان زنجان بالای 80 درصد مردم نسبت به رسانه ملی اقبال نشان دادند این نشان از تأثیر گذاری و جلب رضایت مردم است.
در پایان این مراسم از تلاشهای صدا و سیمای مرکز زنجان در اطلاع رسانی و مشارکت در برگزاری هرچه باشکوهتر جشن گلریزان امسال تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار