فعالیت های مجازی و حضوری مرکز مشاوره منطقه ۱۱

تهران (پانا) - غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱، از فعالیت های مجازی مرکز مشاوره منطقه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۸۸۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های مجازی و حضوری مرکز مشاوره منطقه ۱۱

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: مرکز مشاوره دانش آموزی ابوسعید با مدیریت خانم معتوقی از ابتدای سال تحصیلی همواره فعال بوده و مشاوران متخصص در زمینه های تحصیلی، خانوادگی و تربیتی به دانش‌آموزان و اولیاء خدمات رسانی داشته اند. با شیوع بیماری کرونا و نیاز بیشتر دانش آموزان و خانواده ها به خدمات مشاوره و روانشناسی، این مرکز به صورت تلفنی و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ به صورت تلفنی و با حضور مشاوران خبره، به فعالیت خود ادامه می دهد.
عنایت مهر در خصوص سایر فعالیت های کارشناسی مشاوره گفت: در کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره مشاوران به تولید محتواهای آموزشی در زمینه هدایت تحصیلی پرداختند. همچنین اطلاع‌رسانی در زمینه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم توسط کارشناسی مشاوره به مدارس صورت گرفته و ۹۰ درصد دانش آموزان و اولیاء در تکمیل فرم های هدایت تحصیلی در سامانه همگام مشارکت کردند.
عنایت مهر افزود: با توجه به ضرورت تولید محتوا در حوزه مشاوره، روند تولید محتوا در فضای مجازی و در زمینه های آموزشی، تربیتی و خانوادگی توسط مشاوران متخصص مرکز مشاوره و مدارس جهت استفاده خانواده ها و دانش آموزان، ادامه دارد.
عنایت مهر گفت: برگزاری نمایشگاه هفته مشاغل به صورت مجازی و معرفی رشته ها و شاخه های تحصیلی، معرفی هنرستان های فنی حرفه ای و کار و دانش به صورت کلیپ و ارسال فایل های آموزشی در زمینه هدایت تحصیلی و شرایط احراز رشته دانش آموزان دوره اول متوسطه، از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام است.
عنایت مهر در پایان بیان کرد با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا، باید هم برای شرایط عادی و هم شرایط فعلی، برنامه منسجم و مدون داشته باشیم، از این رو فعالیت های مشاوره منطقه، هم به صورت حضوری وهم به صورت مجازی ادامه دارد و طبق برنامه ریزی های انجام شده، مرکز مشاوره ابوسعید علاوه بر فعالیت مجازی و تلفنی، جهت پاسخگویی حضوری و مشاوره از هفته آینده دو روز در هفته پاسخگوی مراجعین خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار