در پیامی به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر حافظی؛

رخشانی‌مهر: حافظی در حافظه آینده‌سازان میهن ماندگار است

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پیامی اولین سالگرد درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور را گرامی داشت و عنوان کرد حافظی در حافظه آینده‌سازان میهن ماندگار است.

کد مطلب: ۱۰۸۸۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: حافظی در حافظه آینده‌سازان میهن ماندگار است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارسی کشور، مهراله رخشانی‌مهر در پیامی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت دکتر محمدرضا حافظی رئیس فقید جامعه خیرین مدرسه‌ساز با انتشار پیامی یاد و خاطره این بزرگ‌مرد عرصه مدرسه‌سازی را گرامی داشت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«یک سال از غروب غم‌انگیز خورشید آسمان مدرسه‌سازی و بنیان‌گذار جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور گذشت؛ ناگزیر به پذیرش فقدان این خیّر نیک‌اندیش بنا بر مشیت الهی هستیم چرا که اوست که حیات و ممات را تعیین می‌کند و چه سعادتی دارند آنها که در گذر عمر زودگذر گرانبها توشه‌ای ارزشمند از خود به یادگار می‌گذارند و نام نیکشان در دنیای فانی جاودان می‌مانند.

مرحوم حافظی هم از جمله افراد سعادتمند و رادمردی بود که تلخی فوت فرزندش را با اقدام حسنه مدرسه‌سازی به حلاوت لبخند کودکان مناطق محروم در مدارس نوساز تبدیل کرد و چه تجارت و معامله‌ای پرسودتر از اینکه با خداوند قادر متعال معامله کنیم که به فرموده قرآن یک عمل نیک را با هفتاد برابر پاسخ می‌دهد.

جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور که به همت این بزرگ‌مرد و تعداد اندکی خیّرین نیک‌اندیش سال 1377 بنا شد امروز به برکت اقدامات ارزشمند زنده‌یاد دکتر حافظی و دوستان خیّرش با خیل عظیمی از نیکوکاران در داخل و خارج از کشور پرثمرتر از همیشه، برای توسعه فضاهای آموزشی فرزندان وطن تلاش می‌کند.

21 خرداد، سالگرد کوچ پدر مدرسه‌سازی ایران را گرامی می‌دارم و برای آن زنده‌یاد گرانقدر، غفران و جنت الهی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

روحش شاد و یادش تا همیشه گرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار