پیام رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره)؛

حسینی: نهالی که امام راحل کاشت، اکنون در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در پیامی فرا رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۷۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حسینی: نهالی که امام راحل کاشت، اکنون  در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی متن کامل پیام سید جواد حسینی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خرداد چنان با تقدیر روح‌الله پیوند خورده که عروجش با قلبی مطمئن در آن ایام معنا گرفت.

چهاردهم خرداد، یادآورعروج ملکوتی عالمی از تبار نور است و نیمه این ماه، آغاز انقلاب رادمردی شب‌شکن که صدای رسایش در فریاد مردم ستمدیده جهان جاری و درک عمیق معرفتی و تقوای او در عمق وجود دلدادگان و آزاداندیشان جهان ریشه دوانده است، به آزادگی معنایی تازه بخشیده و سرود ظفر و آزادی‌خواهی دل‌خستگان از جهل و جور استعمار، را بر بلندای تاریخ طنین‌انداز کرده است.

خردادی که چهاردهمین روز سال ۶۸ و پانزدهمین روز سال ۴۲ آن با نام معمار کبیری که بزرگ مرد عرصه حماسه، عرفان، شجاعت و تدبیر بود، چنان پیوند خورد، که گویی دست تقدیر الهی به پاس این اهتمام، سفر ملکوتی‌اش را با این ماه قرین ساخت و این ایام را در تقویم یوم‌الله، برای ابد جاودانه ساخت.

نهالی که امام راحل در پانزده خرداد در این سرزمین کاشت، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همانند همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.

این انقلاب اکنون تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همچنان استوار و پابرجا بوده و عزت، اقتدار، سرفرازی و بالندگی را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.

اینجانب چهاردهم خرداد، سالروز رحلت امام خمینی(ره) و همچنین سالروز قیام خونین پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ را به همه ارادتمندان آن عزیزِ به خداپیوسته و تمام باورمندان به نظام ، به ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش استثنایی، تسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند بزرگ، آرزومندم که ما را در بازخوانی، شناختن و شناساندن مکتب امام، فکر امام، راه امام و حقیقت امام، موفق بگرداند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار