کسب رتبه پنجم کشوری در تولید محتوای آموزشی توسط سازمان دانش آموزی استان اردبیل

اردبیل (پانا) – مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل خبر داد سازمان دانش آموزی استان با ارسال محتوای تولیدی آموزشی و تربیتی و بارگذاری آنان، از سوی سازمان دانش آموزی کشور به عنوان پنجمین استان تازمان انتشار این خبر معرفی شد.

کد مطلب: ۱۰۷۷۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب  رتبه پنجم  کشوری در تولید محتوای آموزشی توسط سازمان دانش آموزی استان اردبیل

پرویز اصغری،مدیر سازمان دانش آموزی اردبیل در گفت وگو با پانا اظهار کرد: با تلاش تمامی همکاران، مربیان و دانش آموزان ،سازمان دانش آموزی استان با ۵۶ عنوان محتوای تولیدی آموزشی و تربیتی و بارگذاری آنان، از سوی سازمان دانش آموزی مرکز به عنوان پنجمین استان معرفی شد.

او در ادامه افزود: تربیت اجتماعی رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی است و آموزش مهارت‌های تشکیلاتی و اجتماعی از مهمترین اهداف و برنامه‌هایی است که در اجرای این رسالت بزرگ بسیار تاثیرگذار است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان تاکید کرد: ما با توجه به اهمیت مباحث آموزشی و با تاکید بر شعار در خانه بمانیم به منظور غنی‌سازی محتواهای آموزشی خود در موضوعات آموزش مهارت تشکیلاتی گره و چوب‌بندی، آموزش مهارت تشکیلاتی امداد و نجات، آموزش مهارت اجتماعی کنترل خشم و آموزش مهارت اجتماعی جرات‌مندی از تمامی دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز و همکاران فرهنگی به منظور تولید محتوای آموزشی دعوت کرده ایم تابا ارسال اثار خود درجشنواره تولید محتوای سازمان مرکزی که در شهریورماه اجرامی شود شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار