«گرگم و گله می‌برم» به جشنواره انیمیشن هیروشیما ۲۰۲۰ راه یافت

تهران (پانا) - «گرگم و گله می‌برم» آخرین ساخته امیرهوشنگ معین از تولیدات سال ۲۰۱۸ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بخش مسابقه رسمی هجدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن هیروشیما ۲۰۲۰ راه یافت.

کد مطلب: ۱۰۷۶۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
«گرگم و گله می‌برم» به جشنواره انیمیشن هیروشیما ۲۰۲۰ راه یافت

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این پویانمایی ۸ دقیقه‌ای که تاکنون جوایزی زیادی را از جشنواره‌های بین‌المللی دریافت کرده است، این‌بار در جشنواره هیروشیما با دیگر آثار به رقابت می‌پردازد.

جشنواره بین‌المللی هیروشیما یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های انیمیشن جهان و مورد تایید جایزه آکادمی اسکار برای فیلم‌های کوتاه است، که هر دو سال یکبار در شهر هیروشیمای ژاپن برگزار می‌شود.

بر همین اساس، بنا به تصمیم خانم «سایوکو کینوشیتا» و به دلیل شیوع ویروس کرونا، جشنواره بین‌المللی انیمیشن هیروشیما از۳۰ مرداد تا ۳ شهریور ۱۳۹۹ (۲۰ تا ۲۴ آگوست ۲۰۲۰) بدون حضور مخاطبان و تنها با حضور داوران ژاپنی برگزار می‌شود.

«گرگم و گله می‌برم» یک انیمیشن دیجیتالی است که در آن کودکان، داستان آشنای گرگ و بزغاله‌ها را در مدرسه به شکل نمایشِ عروسکی به اجرا در می‌آورند و بزِ مادر در فراغ بزغاله‌هایش و گرگِ خشمگین در تنهایی‌اش، با هم رو دررو می‌شوند و مثل همیشه گرگ شکست می‌خورد.

یادآوری می‌شود روز ۳ شهریور هم‌زمان با آخرین روز از این جشنواره، اسامی برندگان اصلی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار