برگزاری جلسه ستاد استانی مراقبت و کنترل بیماری کرونا در برگزاری امتحانات

تهران (پانا) - جلسه ستاد استانی مراقبت و کنترل بیماری کرونا در ایام برگزاری امتحانات و آزمون‌ها در شرایط فاصله گذاری اجتماعی در البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد استانی مراقبت و کنترل بیماری کرونا در برگزاری امتحانات

به گزارش معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، جلسه ستاد استانی نحوه اجرای دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه‌ها و کانون‌های برگزاری امتحانات و آزمون‌ها با حضور قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و مستوفی معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان با هدف ایجاد محیطی امن و سالم برای دانش‌آموزان در برگزاری آزمون‌ها برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا بر پایه فاصله گزاری اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه علیزاده معاون تربیت بدنی و سلامت گزارش مختصری از اهم فعالیت‌های انجام شده در خصوص پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا ویروس در آموزش و پرورش از آغاز تا کنون ارائه کردند. در ادامه درکی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی از آمادگی مدارس و تهیه اقلام ضروری مانند مواد ضدعفونی کننده، شوینده، ماسک و دستکش و ... خبر داد. سپس افشار رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش نیز اطلاعاتی کامل از تعداد مراکز و حوزه‌های امتحانی پایه‌های دوازدهم و نهم، تعداد دانش‌آموزان شرکت کننده و کارکنان مشارکت کننده در برگزاری آزمون تمهیدات در نظر گرفته شده را بیان کرد.

روسای ادارت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و سلامت و تندرستی، معاون درمان جمعیت هلال احمر و کارشناس مسئول بهداشت مدارس معاونت بهداشتی از دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند و در این زمینه تبادل نظر کردند.

در پایان این جلسه قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش بر رعایت مواردی همچون اطلاع رسانی عمومی از طریق صدا و سیما، تمرکز اقدامات و توجه بیشتر به مراکز آسیب پذیر، ارائه اطلاعات مراکز برگزار کننده آزمون‌ها و مشخصات دانش‌آموزان به معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز برای آموزش به کارکنان حوزه‌های امتحانی و انجام غربالگری فعال برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان شرکت کننده در آزمون از طریق سامانه 4030 و انجام تست PCR در صورت لزوم و نظارت بهداشتی مستمر از مراکز برگزاری آزمون‌ها تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار