موج خروشان ابتلا به کرونا ویروس؛

شناسایی ۴۹۰ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۴۹۰مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۵۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۴۹۰ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس  در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جدی شاپور اهواز، علی احسان پور ضمن اعلام این خبر گفت: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش مضاعف کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، در شبانه روز گذشته (۳ لغایت ۴خرداد) تعداد ۴۹۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

او در ادامه افزود: از مجموع ۴۹۰ بیمار جدید، ۳۴۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند و با احتساب این ۴۹۰ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۰۴۱۹ نفر افزایش یافته است.

احسان پور بیان کرد: در حال حاضر ۹۲۴ بیمار در بیمارستان های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه *۹۰۴۳* بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

احسان پور با اشاره به آمار جانباختگان افزود: متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۵۲ نفر برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مردم درخواست کرد: مطابق ایام گذشته از مردم گرامی درخواست می شود تا با پرهیز از انجام دید و بازدید عید، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، زمینه ریشه کنی این بیماری در استان را فراهم آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار