پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت عید فطر

شهری (پانا)-سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، با صدور پیامی حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به عموم مسلمان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک و گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک ری به مناسبت عید فطر

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری متن پیام مهدی درخشانی پور سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری به این شرح است:

عید، بازگشتی دوباره است؛ فطر، سرآغازی دیگربار؛ و رسیدن به عیدفطر، فرصتی دوباره یافتن است، جانی دوباره گرفتن، چونان ققنوسی سبک بال، از ژرفنای خاکستر خویش برخاستن است، برای پیمودن راه؛ رفتن و رفتن، تا رسیدن به سیمرغ؛ تا لقاءالله.

رمضان مسیری سخت دشوار است، از میان آتش و دود، که باید، از آن گذشت، دل به ره سپرد، تا زنگارهایش را بفرساید؛ بسوزاند؛ بریزاند؛ جانی دوباره ببخشد؛ آدمی دیگر بسازد.

فطر جشنی بر خلاصی از ماه رمضان نیست، شکرانه‌ای بر سرآغاز فصلی دیگر است، فرصتی نو، برای انسانی برخاسته از انسان دیگر است.

عید فطر روزی است که خاکیان به دور از تعلقات دنیوی به خویشتن خویش رسیده‌اند و افلاکیان به رسم الهی و به شکرانه یک ماه عبادت و بندگی بر بندگان خالص او، هدیه می‌دهند.

فرهنگیان محترم، دانش‌آموزان عزیز، با تقدیم صمیمانه‌ترین سلام‌ها و شادباش‌ها به محضر شریف یکایک شما فرهیختگان و گرامیان؛ عید سعید فطر، موسم شادی ‌جان‌های عاشق، بهره‌مندی از رحمت و مغفرت بی‌کران الهی و هنگام دلدادگی و شادمانی قلبهای سیراب از زلال مصحف شریف را به تمامی مسلمانان به ویژه به شما فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و شادکامی و سربلندتان را در پناه خداوند متعال خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار