حسینی خبر داد

7 نفر به نمایندگی از گروه‌های هفتگانه استثنایی مشاور رئیس سازمان استثنایی خواهند شد

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد در راستای استفاده از نظرات جامعه مخاطبان سازمان آموزش و پرورش استثنایی 7 نفر به نمایندگی از گروه‌های هفتگانه استثنایی به عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب خواهند شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
7 نفر به نمایندگی از گروه‌های هفتگانه استثنایی مشاور رئیس سازمان استثنایی خواهند شد

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی در نشست با نمایندگان آسیب دیده ناشنوایی گفت: برگزاری منظم جلسات با سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه استثنایی به‌ویژه سازمان‌هایی که از خود گروه‌های استثنایی تشکیل شده باشد از برنامه‌های سازمان آموزش و پرورش استثنایی است.

معاون وزیر در خصوص فعالیت‌های انجام شده سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دوران کرونا گفت: ایجاد پایگاه جامع محتوای آموزشی با هدف تولید و جمع آوری محتوای آموزشی مکتوب و دیجتیالی راه‌اندازی شده است که تاکنون هزار عنوان محتوای از استان‌ها به این بانک ارسال شده است.

وی افزود: 5 استودیو ویژه تولید محتوای آموزشی نیز در استان‌های کشور و سازمان راه‌اندازی شده است که هدف این استودیوها تولید محتوای آموزشی دیجیتال از نزدیک به 600 کتاب دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه است.

وی عنوان کرد: محتواهای تولید شده از طریق قرار گرفتن بر روی پورتال سازمان و یا لوح فشرده در اختیار دانش‌آموزان با نیازهای ویژه قرار خواهد گرفت.

حسینی با اشاره به نهضت توان افزایی گفت: در قالب نهضت توان افزایی که ۸۳ هزار قلم تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی و توانبخشی مورد نیاز دانش‌آموزان استثنایی با همت خیران تهیه خواهد شد و در سال جاری خرید این تجهیزات برای 10 هزار دانش‌آموز هدفگذاری شده است.

وی با بیان اینکه تربیت معلم چند مهارتی و تخصصی کردن رشته‌های آموزشی از سیاست‌های آموزش و پرورش استثنایی است افزود: در سال جاری ده درصد معلمان آموزش مهارت‌های چند گانه را خواهند خواهند دید و در قالب نهضت زبان اشاره و خط بریل آموزش پنج هزار نفر برای سال جاری هدف‌گذاری شده است.

معاون وزیر با بیان اینکه در سال گذشته ۶۲ کتاب و لوح افزار برای دانش‌آموزان با نیاز های ویزه مناسب سازی شده است افزود: برای سال جاری ۱۱۷ اثر در حال مناسب سازی است و همچنین هوشمند سازی مدارس استثنایی نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار