مهربانی محمودآبادی‌ها جوان زندانی را به آغوش خانواده برگرداند

ساری (پانا) - مراسم گلریزانی که عصر امروز در محمودآباد برگزار شد، جوان زندانی را به آغوش خانواده برگرداند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مهربانی محمودآبادی‌ها جوان زندانی را به آغوش خانواده برگرداند

عصر امروز مراسم گلریزان و همیاری برای اعطای زندگی جهت آزادی یک جوان زندانی در محمودآباد با حضور سیف‌الله فرزانه مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مازندران، ولی‌الله فرزانه منتخب مردم محمودآباد و نور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد و دیگر مسئولین و خیرین برگزار شد.

منتخب مردم محمودآباد و نور در مجلس یازدهم ضمن تشکر و قدردانی از خیرین و مردم فهیم محمودآباد وآرزوی صبر و عزت سربلندی برای خانواده داغدیده بیان کرد : مردم محمودآباد همیشه در کار های خیر و نیک پیشقدم و زبانزد بوده اند.

ولی‌الله فرزانه ادامه داد : مادران تا عمر دارند خاطرات زیبای زندگی فرزندان در ذهنشان وجود دارد.

وی تصریح کرد: بخشیدن عمر دوباره به یک جوان عمل شایسته ایست و خداوند جزای هر عمل شایسته را به بهترین نحو ممکن می‌دهد.

او گفت : مردم شهر ما پیش از این در کمک‌های مومنانه و مواسات هم خوش درخشیدند و نشان دادند در هر کار خیری با تمام وجود حضور دارند.

فرماندار محمودآباد در ادامه ضمن آرزوی برگشتن این جوان دربند به کانون گرم خانواده اظهار کرد: هر جای این شهر که گام بر داریم نشان و ردپای خیرین و کرامت آسمانی آنان است.

وی داشتن کشوری عاری از حوادث را خواستار شد و خاطرنشان کرد: گاه یک اتفاق کوچک در ثانیه ای چندین خانواده را داغدار و گرفتار می‌کند.

وی ذکر کرد : همت مردم هم در امر کمک مومنانه و مواسات و در زمان های بسیار حساس توانسته است مشکلات بسیاری را حل کند.

او افزود: این کار نیک برخاسته از رفتار نیاکان ماست که به ما ارث رسیده است.

در این گلریزان مردم و مسئولین محمودآباد در کنار هم مبلغ دیه این جوان را فراهم نموده تا بزودی او به کانون گرم خانواده و مسیر درست زندگی برگردد.

خبرنگار دانش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آموز: امیرعباس رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار