راه باقی مانده پرسپولیس برای قهرمانی؛ ثبت پوکر آسان شد

تهران (پانا) - پرسپولیس در هفته‌های باقی مانده از لیگ برتر فوتبال ایران، با هیچ یک از تیم‌های بالای جدول نباید روبرو شود، روندی که نشان می‌دهد کار شاگردان یحیی گل محمدی برای ثبت پوکر قهرمانی هموار است.

کد مطلب: ۱۰۷۴۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
راه باقی مانده پرسپولیس برای قهرمانی؛ ثبت پوکر آسان شد

پرسپولیس که شانس اول قهرمانی در این فصل است، با 10 امتیاز اختلاف بیشتر از تیم دوم حاشیه امن خوبی برای خودش ایجاد کرده است و اگر همین 10 امتیاز هم حفظ شود، پرسپولیس برای بالای سر بردن چهارمین جام قهرمانی متوالی و ثبت اولین پوکر تاریخ فوتبال ایران به 17 امتیاز دیگر از بازی‌های باقی مانده نیاز دارد. البته این 17 امتیاز در صورتی است که یکی از تیم‌های سپاهان، تراکتور و یا استقلال تمام بازی‌های باقی مانده خود تا هفته 26 را با برد تمام کنند و اجازه بیشتر شدن اختلاف رده دوم با پرسپولیس را ندهند.

همچنین پرسپولیسی‌ها برای کسب قطعی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا تنها به کسب 11 امتیاز دیگر نیاز دارند و با گرفتن یازده امتیاز حضورشان در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی خواهد شد.

راه باقی مانده

پرسپولیس که در 6 هفته ابتدایی نیم فصل دوم تمام دیدارهای سخت خود را پشت سر گذاشته‌ در دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ برتر با 4 تیم پشت سرش در جدول بازی ندارد و از بین 5 تیمی که بییشترین خط سقوط را حس می‌کنند، با چهار تیم روبرو خواهند شد که 4 بازی آنها به ترتیب با پیکان و شاهین در هفته‌های 22 و 23 و سپس در انتهای لیگ و در هفته‌ 29 با گل گهر سیرجان و در هفته 30 با سایپا خواهد بود. روندی که نشان می‌دهد در 2 هفته پایانی اگر تکلیف سقوط مشخص نشود، پرسپولیس شاهد رقیب‌هایی خواهد بود که انتحاری بازی می‌کنند تا سقوط نکنند. البته در صورتی که پرسپولیس با روند فعلی پیش برود، پیش از هفته‌های پایانی تکلیفش برای قهرمانی مشخص می‌شود و نباید ترسی از بازی انتحاری گل گهر و سایپا داشته باشد.

اما در 5 بازی دیگر، پرسپولیس یک بازی سخت دیگر با یکی از تیم‌های مدعی سهمیه لیگ قهرمانان دارد که از نظر جدولی سخت‌ترین بازی باقی مانده پرسپولیس است که در هفته 25 با فولاد خوزستان در تهران خواهد بود.

4 رقیب دیگر پرسپولیس در بازی‌های باقی مانده به ترتیب در هفته 24 ماشین‌سازی تبریز، با نفت مسجد سلیمان در هفته 26، در هفته 27 با نساجی قائمشهر و با ذوب آهن اصفهان در هفته 28 خواهد بود. ضمن اینکه پرسپولیس برای بازی‌های باقی مانده 4 بار باید از تهران خارج شود و مهمان ماشین‌سازی، نفت مسجد سلیمان، نساجی و گل گهر باشد، البته پرسپولیس در دیدار با پیکان هم مهمان است اما این بازی با توجه به برگزاری در تهران برای سرخ‌پوشان سفر محسوب نخواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار