امام جمعه شهر چهاردانگه:

روابط عمومی هر اداره پیشانی آن مجموعه است

چهاردانگه (پانا) - کارمندان اداره روابط عمومی شهرداری چهاردانگه، به مناسبت گرامی داشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با امام جمعه شهرچهاردانگه دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۴۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی هر اداره پیشانی آن مجموعه است

به گزارش روابط عمومی شهرداری چهاردانگه در این دیدار حجت الاسلام علی‌محمدگلوردی، امام جمعه شهر چهاردانگه در سخنانی اظهار کرد: روابط عمومی هر اداره بیانگر وضعیت آن مجموعه است و مجموعه شهرداری به جهت آنکه کلید‌ دار شهر است و وظیفه‌ اداره شهر را به عهده دارد، روابط عمومی آن از حساسیت بالایی برخوردار است.

او در ادامه با اشاره بر اینکه روابط عمومی دیگر ارگان‌ها وظیفه اطلاع رسانی در خصوص همان مجموعه را دارند، افزود: روابط عمومی شهرداری بر خلاف دیگر ادارات به‌غیر از پوشش دادن مجموعه‌ شهرداری موظف است چهره‌ شهر را دگرگون کند.

حجت الاسلام گلوردی با بیان اینکه شهرچهاردانگه یکی از پر‌تردد ‌ترین شهرهای تهران است، گفت: روابط عمومی شهرداری با برنامه‌ ریزی مناسب در نصب بنر، بیلبورد و استرابوردهای شهر می‌تواند نقش موثری در ارتقای سطح فرهنگی، انقلابی و اجتماعی شهر ایفا کند.

امام جمعه شهر چهاردانگه با تاکید بر اینکه چهره شهر باید از نظر فرهنگ اسلامی پیشرفت کند، اذعان کرد: روابط عمومی با حرکتی عظیم باید شهر را متحول و زنده کند و همچنین ضرورت دارد چهره و منش قهرمانان ملی از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر برجسته شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار