اولین جلسه ستاد ثبت ‎نام دانش ‎آموزان پایتخت در سال تحصیلی جدید

تهران (پانا) - اولین جلسه ستاد ثبت نام دانش آموزان پایتخت در سال تحصیلی جدید در محل سالن کنفرانس اداره کل با حضور مدیرکل و سایر اعضای ستاد ثبت نام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه ستاد ثبت ‎نام دانش ‎آموزان پایتخت در سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند در جلسه ستاد ثبت نام مدارس پایتخت، فرآیند ثبت نام دانش آموزان را به عنوان یکی از نقش های اصلی اداره کل در جهت جلب رضایت مردم و شهروندان شریف قلمداد کرد و گفت: از تمام ظرفیت اداره کل در جهت کاهش چالش های پیش رو در حوزه ستاد ثبت نام استفاده خواهیم کرد و تمام مراحل روند ثبت نام به ویژه در مدارس خاص مانند استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی حول محور دستورالعمل خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به شرایط حساس کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا و فشار بر اقشار آسیب پذیر؛ بر ضرورت نظارت کامل بر روند ثبت نام در ابعاد مختلف از جمله مالی تصریح کرد و گفت: همه اعضای ستاد ثبت نام در اداره کل و مناطق تکلیف و وظیفه خود را به نحو احسن جهت تکریم ارباب رجوعان و رعایت مقررات برای ایجاد فضای آرام و با کمترین چالش انجام خواهند داد.

وی همچنین از تدوین پروتکل های بهداشتی این فرآِیند در شهر تهران به منظور حفظ سلامتی اولیاء و همکاران خبر داد و اضافه کرد: تجهیزاتی جهت ایمن سازی فضاهای حضور ارباب رجوعان در این ایام در نظر گرفته شود. ضمن اینکه پیشنهادات در کمیته ثبت نام جهت زمان بندی حضور اولیاء پایه های ورودی و دیگر پایه ها در مدارس و مناطق بررسی و نتیجه نهایی در متمم دستورالعمل به مناطق ابلاغ خواهد شد.

شایان ذکر است اعضای ستاد ثبت نام نیز در ادامه جلسه پیشنهاداتی را در خصوص کیفیت بخشی به روند ثبت نام دانش آموزان در سال آتی ارائه، و آسیب های سال گذشته را مطرح کردند و پیشنهادات حل مشکلات قبلی به تصویب اعضای ستاد ثبت نام رسید.

فولادوند در پایان ضمن تاکید بر تشکیل ستاد ثبت نام در مناطق و مدارس؛ خواستار حضور ناظرین برای بررسی مباحث مرتبط با شهریه و ثبت نام مدارس شهر تهران شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار