به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی برگزار شد:

همایش تجلیل از فعالین سازمان دانش آموزی

شهرکرد(پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش از فعالین سازمان دانش آموزی تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از فعالین سازمان دانش آموزی

به گزارش سازمان دانش آموزی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت بیست و یکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، مراسم تجلیل از مدرسان، مربیان، نمایندگان نهمین دوره مجلس دانش آموزی، خبرنگاران دانش آموز پانا، با حضور مدیرکل و معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در محل سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

در این جلسه حبیب الله رضایی مدیر سازمان دانش آموزی ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی و اشاره به ماهیت دانش آموزی سازمان و فعالیتهای داوطلبانه مربیان و مدرسان در پیشبرد اهداف متعالی سازمان، گفت: جای بسی تاسف است که به خاطر شیوع ویروس کرونا، صاحبان اصلی سازمان که دانش آموزان عزیز هستند در این مراسم حضور پر رنگی ندارند.

در ادامه فرحناز قائد امینی، مدیر کل آموزش وپرورش استان چهارمحال وبختیاری از کلیه فعالین سازمان دانش آموزی تشکر کرده و ضمن اشاره به تنوع و اثربخشی برنامه های سازمان دانش آموزی فعالیت های این سازمان را در جهت رشد تمام ساحتی دانش آموزان دانست.

وی ضمن اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: سهم سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی و مهارت آموزی دانش آموزان چشمگیر است و همه ما باید در جهت تحقق برنامه های این سازمان برنامه ریزی و تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار