تقدیر از منتخب استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در فیروزکوه

فیروزکوه (پانا)- از منتخبین هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی آموزش و پرورش فیروز کوه در سال تحصیلی (99-98) تجلیل به‌عمل آمد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از منتخب استانی هشتمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در فیروزکوه

فاطمه سیر، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فیروزکوه در این رابطه اظهار کرد: این جشنواره با حضور همکاران فرهنگی علاقمند به فعالیت های پژوهشی، با ارائه یک تجربه تربیتی موفق خود در قالب مقاله پژوهشی در مرحله منطقه ای برگزار شد و آثار برتر جهت حضور در مسابقات استانی پس از داوری به دبیرخانه استانی ارسال شد که اثر خانم رویا مردان، مشاور دبیرستان دوره اول حضرت فاطمه الزهرا (س) به‌عنوان منتخب استانی برگزیده شد.

او در ادامه افزود: مراسم تجلیل از این همکار فرهیخته با حضور اعضای شورای معاونین و کارشناسی امور تربیتی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

سیر بیان کرد: جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف، مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های تجربی همکاران مدارس و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود برای گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش در بین فرهنگیان و تامین پژوهشگران مورد نیاز در حوزه تربیتی و مشاوره ای و همچنین توسعه فضای رقابتی سازنده و ارتقای کیفیت خدمات ترتیبی بر اساس نظام معیار، طراحی و برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار