پویش فرهنگیان و دانش آموزان کاشمر با هدف حمایت از دانش آموزان آسیب دیده از کرونا

کاشمر(پانا)- پویش فرهنگیان و دانش آموزان با هدف حمایت از دانش آموزان آسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان کاشمر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پویش فرهنگیان و دانش آموزان کاشمر با هدف حمایت از دانش آموزان آسیب دیده از کرونا

ابراهیم ترکمانی، دبیر پویش مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان کاشمر در گفتگو با پانا گفت: اولین مرحله توزیع سبد غذایی به مبلغ سی و سه میلیون تومان با اولویت دانش آموزان نیازمند آبرومند که تحت نهاد و موسسه ای نبودند توزیع شد. مابقی مساعدت های خیرین تحت عنوان دومین مرحله پویش مهربانی با هدف کمک هزینه کتب و بیمه دانش آموزان کلید خورد که در همین راستا بخشنامه ای تنظیم و به مدارس ارسال شد و از مدیران مدارسی که مساعدت مرحله اول پویش شامل آنها نشده است، خواستیم دانش آموزان نیازمند آسیب دیده از کرونا که تحت پوشش نهاد و موسسه ای نیستند را به اداره معرفی کنند تا براساس موجودی و مبالغ جمع آوری شده کسر از حقوق همکاران، واریزی به مدارس بر اساس اولویت محرومیت صورت پذیرد. بخشنامه مربوطه با ذکر مبالغ به مدارس ارسال خواهد شد.
دبیر پویش مهربانی در ادامه از تلاش ها و همراهی های دلسوزانه صمیمانه مدیر آموزش و پرورش کاشمر علی ‌ طاهریان و معاونین، خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، بسیج فرهنگیان و دانش آموزان تشکر کرد و گفت: از همت والای خیرین گرانقدر، مدیران وهمکاران نیکوکار مدارس، کارشناسان که نخواستند هیچ خانواده‌ای را با دردها و محرومیت‌ها و مشکلات خود تنها بگذارند و به سراغ آنها رفته و دست کمک‌رسانی به سوی آنها دراز کردند سپاسگزاری می کنیم.
وی ادامه داد: از مدیران دلسوز و خیرخواه مدارس می خواهیم با استفاده از مشارکت خیرین دلسوز وهمراه، دانش آموزان نیازمند آموزشگاه خود را مثل همیشه مدیریت کرده و ترتیبی اتخاذ کنند که به خاطر حفظ شان و کرامت این عزیزان از مراجعه به اداره خودداری شود.
کارشناس انجمن اولیا و مربیان در پایان گفت: تمام تلاش ستاد پویش مهربانی بر این بود که کمک های عزیزان به نیازمند آبرومند واقعی و با رعایت حفظ شان و کرامت این عزیزان تقدیم شود. بر این اساس از شما عزیزان می خواهیم با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و مشکلات عدیده دانش آموزان نیازمند در رابطه با پرداخت هزینه سرویس مدارس، فرم لباس مدارس، بیماری های صعب العلاج و... مثل همیشه ما را در کمک به این عزیزان همراهی کنند تا آنها نیز مثل دیگر دانش آموزان سال تحصیلی جدید را بدون دغدغه و آسایش خاطر شروع کنند، ضمنا شماره کارت 6037997599102986 پشتیبان انجمن اولیاء و مربیان جهت این امر خداپسندانه در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار