توزیع بسته حمایتی به ارزش ۶ میلیارد و 42 میلیون ریال در بین اقشار نیازمند در شیراز

شیراز (پانا) - نایب رییس مجمع خیرین شهرساز وفرهنگ ساز شیراز از توزیع بسته‌های حمایتی واقلام ضد عفونی کننده توسط خیرین شیرازی به ارزش ۶ میلیارد و 42 میلیون ریال خبرداد و گفت بسته‌های حمایتی و اقلام ضدعفونی کننده در بین گروه‌های هدف درمحلات از پیش تعیین شده توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۷۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته حمایتی به ارزش ۶ میلیارد و 42 میلیون ریال در بین اقشار نیازمند در شیراز

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز، علی نویدگویی علاوه بر توزیع اقلام ذکر شده با مشارکت نیروهای جهادی، مراکز در معرض آسیب جدی کرونا به دلیل کثرت مراجعات مردمی ضدعفونی و گندزدایی شد تا گام موثری در راستای مبارزه با کرونا ویروس و کاهش آسیب‌های آن برداشته شود.

نویدگویی گفت: کمک‌های خیر معزز جناب آقای حسین جوکار، بانی خیر مجتمع ورزشی ماهان در بیست و یک نقطه شهری توزیع شد.

به گفته او، این کمک‌ها در محلات کمتر برخوردار شهر شیراز شامل مهدی آباد، حجت آباد، 35 متری طلاییه، شهرک برق سامان، کوشک میدان، دهپیاله، سلطان آباد، کوزه گری، سنگ سیاه، دروازه کازرون، آستانه اکبرآباد، قلعه شاهزاده بیگم، دوکوهک، روستاهای کهمره سرخی، کرونی، کیان آباد، شاپور جان، گچی و محمود آباد توزیع شد.

او با اشاره به خدمات ارزنده دیگر خیرین در ماه مبارک رمضان گفت با همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز خیریه نیکو کاری مفید تهران بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال گوشت گرم در قالب۲۱۱ بسته توسط خیریه های شیرازی بین ایتام توزیع شد و در همین راستا ۱۰۰ بسته ارزاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کمکهای معیشتی به سرای فرهنگ‌ مهربانی شماره سه جهت کمک به نیازمندان اهدا شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که خیرین امید را سر سفره نیازمندان برده اند، گفت: سایر کمک ها در بعد نیازهای بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست تحویل ادارات راهداری به منظور توزیع در بین رانندگان فعال در بخش های حمل ونقل شد.

نوید گویی در ادامه با اشاره به حضور خیرین معزز در فعالیت های انساندوستانه در روزهای شدت کرونا ویروس خاطرنشان کرد: این اقلام در کارگاههای نیروی انتظامی و نیز کارگاه جهادی مجتمع ورزشی ماهان، توسط تیم های جهادی پایگاههای مقاومت بسیج وابسته به حوزه های چهار، پنج، ده و یازده بین گروههای هدف توزیع شده است.

وی در بخش دیگری از اعلام اخبار کرونایی ویژه مشارکت خیرین شیرازی، به برگزاری مسابقات اینستاگرامی از سوی مجتمع ورزشی فرهنگی خیرساز ماهان اشاره کرده و گفت: در روزهای فروردین ماه 1399 تعداد چهار مسابقه طراحی شده برگزار و طی آن به نفرات برنده جوایز ارزشمندی اهدا شد.

مسابقه ارسال عکس سفره هفت سین با 40 جایزه نفیس، مسابقه حمایت از کادر درمانی و قدردانی و تشکر از نیروهای انتظامی و تشویق برای در خانه ماندن با ارسال کلیپ و عکس، مسابقه روز نیمه شعبان و مسابقه تبریک روز معلم از جمله مسابقات طراحی واجرا شده درفروردین ماه 1399 بود که با حمایت خیرین برگزار شد.

نایب رییس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز از مردم شریف شیراز خواستار شد تا به منظور استمرار کمکهای انسان دوستانه به گروههای هدف در صورت تمایل به دفتر مجمع مذکور واقع در خیابان مشیر فاطمی طبقه دوم شیراز پاساژ مراجعه و یا به شماره تلفن های ۲۳۶۰۸۳۷ ، ۲۳۴۱۴۳۷ تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار