فوق ستاره فرانسوی با برنامه ویژه کهکشانی می‌شود

تهران (پانا) - مهاجم پاری سن ژرمن که این فصل به رئال مادرید نخواهد رفت اما تابستان 2021، کهکشانی‌ها برنامه‌ای ویژه برای او دارند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فوق ستاره فرانسوی با برنامه ویژه کهکشانی می‌شود

به گزارش as ، کیلین ام‌باپه تمایلی به تمایلی به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن ندارد و هدف اصلی رئال مادرید برای تابستان 2021 به شمار می‌شود. او هر چند تا سال 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد اما امسال هم دوست داشت پاریس را ترک کند ولی شیوع جهانی کرونا ویروس و ضرر و زیان مالی باشگاه رئال مادرید مانع از انتقال در تابستان سال جاری شد.

تاثیر مالی کرونا ویروس روی قدرت خرید رئال مادرید باعث شد تا ام‌باپه تصمیم بگیرد فصل 2021-2020 هم در پاریس بماند اما این خبر برای رئال مادرید نگران‌کننده نخواهد بود، زیرا آنها همچنان برای استراتژی خود برای جذب ام‌باپه در فصل آینده متمرکز شده‌اند و مدت‌هاست تصمیم گرفته‌اند که با این بازیکن جوان قرارداد امضا کنند و اگر بحران کرونا ویروس رخ نداده بود، در تابستان 2020 قرارداد ام‌باپه امضا شده بود.

اما نکته ویژه درباره حضور ام‌باپه در رئال مادرید این است که کهکشانی‌ها برای خرید او برنامه‌ای ویژه دارند و می‌خواهند این بازیکن را تا سال 2055 در اختیار داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار