معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

همه ما در مقابل سلامتی همکاران فرهنگی و دانش آموزان مسئول هستیم

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در بازدید از مدارس شهرستان بردسیر عنوان کرد همه ما در مقابل سلامتی همکاران فرهنگی و دانش آموزان مسئول هستیم.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
همه ما در مقابل سلامتی همکاران فرهنگی و دانش آموزان مسئول هستیم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش بردسیر کرمان، همزمان با بازگشایی مدارس، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی و مهین خدایی، رئیس اداره امورتربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن حضور در شهرستان بردسیر از مدارس این شهرستان بازدید کردند.

صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش ضمن بازدید از مدارس شهرستان بردسیر از مدیران، عوامل اجرایی مدارس، دبیران و معلمان به خاطر حضورشان در مدارس در این ایام پر خطر قدردانی و تشکر کرد و گفت: بعد از تعطیلی مدارس به علت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا آموزش تعطیل نشد و معلمان اقدامات خوبی در فضای مجازی مخصوصاً شبکه آموزش دانش آموزی " شاد " انجام دادند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مجدد مدارس گفت: این بازگشایی فرصت بسیار مناسبی برای آن دسته از دانش‌آموزان است که به دلایل مختلف نتوانستند از آموزش‌های مجازی و تلویزیونی استفاده کنند یا حتی در صورت استفاده از آموزش‌ها برای فهم مطالب دچار مشکل هستند، اما با این وجود، حفظ سلامت دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی از اولویت بالاتری برخوردار بوده و همه ما در مقابل سلامتی همکاران و دانش آموزان مسئول هستیم. ضمن اینکه حضور دانش آموزان و همکاران در مدارس باید با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و بخشنامه های ارسالی باشد.

صدیقه مرادی، به مدیران مدارس توصیه کرد: در رعایت مسائل بهداشتی صرفه جویی معنا ندارد و با توجه به اینکه مدارس به ویژه کلاس‌های درس مراکز تجمع دانش‌آموزان هستند، باید پروتکل های بهداشتی رعایت شود وهمچنین در صورت لزوم توزیع امکانات بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش و ژل ضدعفونی کننده بین دانش آموزان نیازمند در مدارس ضروری است.

وی تاکید کرد: دانش آموزانی که از پوشش برنامه های آموزشی تلویزیون، فضای مجازی و سامانه شاد برای آموزش تحصیلی خود استفاده می کنند، حضورشان در مدارس الزامی نیست می‌توانند به صورت اختیاری برای رفع اشکال و مشورت با معلمان در مدرسه حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار