نوسازی و تکمیل پروژه مجموعه ورزشی شهید نیکوکار منطقه 8

تهران(پانا) - مجموعه ورزشی شهید نیکوکار منطقه 8 ، به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان تهران، در شرق تهران آماده خدمت رسانی به دانش آموزان نواحی کم برخوردار منطقه 8 خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نوسازی و تکمیل پروژه مجموعه ورزشی شهید نیکوکار منطقه 8

مجموعه ورزشی شهید نیکوکار منطقه 8، به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان تهران به منظور ایجاد سالن تخصصی رشته ژیمناستیک نوسازی و تکمیل خواهد شد که با ایجاد امکانات و تجهیزات مناسب و استاندارد به عنوان یکی از سالن های تخصصی ژیمناستیک در شرق تهران آماده خدمت رسانی به دانش آموزان نواحی کم برخوردار منطقه 8 خواهد بود. ساخت این مجموعه ورزشی می‌تواند به توسعه سرانه فضاهای ورزشی منطقه کمک شایانی نموده و دانش آموزان علاقمند در رشته های خاص را جذب و زمینه ظهور استعداد و خلاقیت های آنان و تربیت قهرمانان ورزشی را فراهم کند.

با پیگیری های مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 و دستور و حمایت های بی دریغ علی شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران و تلاش های مشفقانه عباس زارع، معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران و به کوشش نوید شعبانعلی، ناظر ابنیه اداره کل نوسازی، تاکنون 3 میلیارد ریال از اعتبارات ورزشی برای این پروژه هزینه شده است که تکمیل و به مرحله بهره برداری از آن، با تامین اعتبار اداره کل نوسازی و حضور مستمر و مجدانه رضا مددی مجری و پیمانکار طرح در حال انجام است.

ازجمله پروژه های دیگری که توسط اداره کل نوسازی در منطقه 8 در حال نوسازی و تکمیل است می توان به تکمیل پروژه آموزشی زرآزوند با ١٢ کلاس درس و ٦٥ درصد پیشرفت فیزیکی، تکمیل پروژه آموزشی دکتر سعیدی با ١٠ کلاس درس و ٤٥ درصد پیشرفت فیزیکی، تکمیل پروژه آموزشی خانم بختیاری با ٦ کلاس درس و ٤٥ درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه آموزشی نورعلی امیری با ١١ کلاس درس و ٢٥ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار