خداکرمی: اطلاعات وضع سلامت شهروندان در سایت شهرداری بارگذاری شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران نسبت به درج نشدن اطلاعات دموگرافیک شهروندان در سایت مربوطه به شهرداری تهران تذکر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
خداکرمی: اطلاعات وضع سلامت شهروندان در سایت شهرداری بارگذاری شود

ناهید خداکرمی در دویست و چهاردهمین جلسه شورا در تذکری به شهرداری تهران گفت:‌ سامانه هر نهادی،‌ بدون شک تابلویی از وضعیت آن نهاد است. تهران پایتخت ایران است و سایت شهرداری تهران باید معرف شهر تهران باشد. وقتی کسی وارد سایت شهرداری می شود، هیچ اطلاعاتی در سایت Tehran.ir به او درباره وضع تهران داده نمی‌شود. در حالی که حداقل باید درباره وضعیت جمعیت و سلامت شهر و آب و هوا و... در اختیارش قرار داده شود. حتی چشم آنداز شهرداری هم در سایت قابل مشاهده نیست. ما بارها در این باره تذکر دادیم، اما متاسفانه انگار این سایت فقط برای خود کارمندان شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: در راستای بند 3 ماده 68 برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران به شماره ابلاغ 160 /2520.32061 مورخ 2/10/1397، شهرداری تهران مکلف شده تا نسبت به احصا اطلاعات دموگرافیک مرتبط با وضعیت سلامت شهروندان و بارگذاری اطلاعات فوق در سامانه و تولید اطلاعات مورد نیاز برنامه‌های مدیریتی شهری اقدام کند.

خداکرمی افزود: علیرغم یادآوری و تذکر کتبی، طی نامه شماره 161/23686 مورخ 27/8/1398 تا کنون نسبت به انتشار اطلاعات دموگرافیک موجود در سایت موجود در سایت شهرداری اقدام نشده است. لذا انتظار دارد تا هرچه سریع‌تر اطلاعات موردنظر برای دسترسی عموم در سایت شهرداری بارگذاری شود. و ضمن آنکه سایر موارد مصروح نامه 19/9/1398 به شماره 107/0282/20 در حال مطالعه و بررسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار