بازدید میدانی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از مدارس سطح شهر زاهدان

زاهدان(پانا) _ در اولین ساعات بازگشایی مدارس سطح شهر زاهدان، رخشانی ضمن حضور از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت مدارس و نحوه حضور همکاران و دانش آموزان قرارگرفت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بازدید میدانی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان از مدارس سطح شهر زاهدان

به گزارش خبرگزاری اداره آموزش و پرورش سیستان‌و بلوچستان، به استناد مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه مدارس بازگشایی و فعالیت آموزشی خود را با رعایت شرایط و پروتکل های بهداشتی آغاز کردند.

حمیدرضا رخشانی در اولین ساعات بازگشایی مدارس با حضور در دبیرستان شاهد ناحیه ۲ و دبستان شهدای بانک ملت ناحیه یک زاهدان از نزدیک در جریان فرایند بازگشایی و فعالیت این مدارس قرار گرفت.

او ضمن قدردانی از تمامی تلاش‌های صورت گرفته در ایام تعطیلی مدارس از سوی همکاران ستادی و صف و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و بسترهای مختلف به منظور استمرار فرایند آموزش و تکمیل این چرخه، حضور دانش آموزان در مدارس را اختیاری و با هدف رفع اشکالات درسی و در صورت باقی ماندن محتوای آموزشی، دریافت این محتواها عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان رعایت اصول بهداشتی، تمهید مقدمات و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان و همکاران در فضای مدرسه و کلاس درس و به ویژه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از اجبار حضور دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار