برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی نقالی خوانی و پرده‌خوانی در مدارس فارس در سال جاری

شیراز (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری ، اردوها و فضا های پرورشی آموزش و پرورش فارس از برگزاری اولین جشنواره دانش‌آموزی نقالی خوانی و پرده‌خوانی در سطح مدارس فارس خبر داد و گفت در برگزاری این جشنواره از ظرفیت‌‌های مردمی، انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی نیز نهایت استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جشنواره دانش آموزی نقالی خوانی و پرده‌خوانی در مدارس فارس در سال جاری

سعید خادمی در جلسه کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره فرهنگی و هنری اردوها و فضاهای پرورشی استان، با اشاره به نام‌گذاری روز 25 اردیبهشت‌ ماه به عنوان روز پاسداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، گفت: امسال در نظر داریم اولین جشنواره دانش آموزی با موضوع نقالی خوانی و پرده‌خوانی را در سطح مدارس فارس اجرا نماییم.

رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش فارس افزود: برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی، هنرهای تجسمی و نقاشی دانش آموزان و همکاران با موضوع شاهنامه در نگارخانه ایمان و اندیشه اداره کل آموزش و پرورش از مهمترین برنامه های‌ هنری است که در این جشنواره انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شاهنامه ابوالقاسم فردوسی یکی از پربهاترین آثار ادبی زبان فارسی است که همچون گوهر بی‌نظیری در گنجینه ادبیات جهان می درخشد، گفت رویکرد اصلی ما در این مراسم موضوع شعر و ادبیات است و از شاعران بزرگ استان نیز دعوت به عمل می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار