برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در گلستان

گلستان (پانا)-جلسه ویدیو کنفرانس مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان و معاون پرورشی اداره کل و مدیرسازمان دانش آموزی استان با مدیران،معاونین و روسای ادارات دانش آموزی استان در گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری پانا،در این جلسه مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به روسای ادارات ،مجامع مربیان واعضاء،خبرنگاران پانا،مدرسین و مربیان پیشتاز از عملکرد درخشان سازمان دانش آموزی استان در یک سال گذشته خبر داد. از جمله جذب و ساماندهی دانش آموزان پیشتاز که با رشدی ۲۰۵ درصدی نسبت به سال گذشته و جذب بیش از صدبیست هزار دانش آموز پیشتاز رتبه اول کشور را به خوداختصاص دادو همچنین باتوجه به ساماندهی پوشاک و بوفه مدارس که برای اولین بار در کشور به صورت ثبت سامانه انجام شد ،سازمان استان توانست رتبه دوم در ثبت بوفه مدارس و رتبه برتر در ساماندهی پوشاک به دست آورد. در بحث اردوی ملی هم پیشتازان استان توانستند باکسب 6 پرچم افتخار رتبه دوم فریادهای شادی را از آن خود کنند.

مریم سلطانی هدف اصلی سازمان را تربیت اجتماعی دانش آموزان و پویایی بیشتر مدارس را منوط به تقویت تشکل ها در مدارس دانستند.

سازمان دانش آموزی در طول سال برنامه های متعددی را از جمله برگزاری جشن عاطفه ها،برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان، یاوران انقلاب ،کلاس های مهارت های اجتماعی و اردوهای مهارتی و آموزشی پیشتازان و مربیان،برگزاری جلسات متعدد مجامع دانش آموزی و شوراهای دانش آموزی،آموزش خبرنگاران پانا ، سیل مهربانی،جشن تولد زمین ،مشق مهربانی ،دوره های توانمند سازی مربیان شهرستان و استانی،
وبرنامه ها و پویش های مختلف را دستور کار خود دارد، که همه این برنامه های در راستای اجرای سندتحول بنیادین وبیانیه گام دوم انقلاب می باشد که میتواند نقش مهمی در تربیت افرادی شایسته،شهروندانی خوب و متعهد و مدیرانی کارآمد برای فردای کشور داشته باشد.
ایشان همچین از استقبال بی نظیر مربیان و دانش اموزان در پویش های مختلفی که در تعطیلات کرونایی توسط سازمان استان رقم خورد،خبردادونقش تربیتی و پرورشی این پویش هارا در این ایام مثبت خواندند.

سید خلیل حسینی معاون پرورشی و تربیتی اداره کل نیز ضمن تبریک بیست ویکمین سالروزتاسیس سازمان دانش آموزی از انتظارات خود نسبت به سازمان دانش آموزی گفت:ما از سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهاد غیر دولتی انتظار داریم که فعالیت های اقتصادی درسازمان وجود داشته باشدبه طوری که باعث تضعیف فعالیت های تشکیلاتی در سازمان نشودبلکه درخدمت فعالیت های تشکیلاتی و اجتماعی باشد، واین باعث خرسندی ما است که خانم سلطانی این دیدگاه را در دستور کارخودداشته و الویت اهداف سازمان را تقویت برنامه های تشکیلاتی و تربیتی مربیان و دانش اموزان قرار داده اند.

در ادامه گوهری راد مدیرکل محترم اموزش و پرورش استان ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی،از برنامه های سازمان دانش آموزی استان تقدیر کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش بیان کردند :در گذشته جوامع و دولت ها به دنبال قدرت نظامی بودند تا بتوانند قدرت خود را در دنیا ثابت کنند اما امروزه رویکرد کشورها تغییر کرده است و جوامع به دنبال آموزش و پرورش هستند تا بتوانند اقتدار ملی خود را در دنیا ثابت کنند که سازمان دانش آموزی به عنوان یک نهادغیردولتی در بدنه آموزش و پرورش باداشتن برنامه ها و اهدافی که دارد میتواند کمک بسیاری در این مسیرباشد.
گوهری راد ادامه داد:مربیان وظیفه خیلی مهمی را درتفکر و ذهن و آینده دانش آموزان دارند که از همین جهت باید مسائل مربوط به پرورش و اجتماع را در افکار و ذهن دانش آموزان نهادینه کنند.
در پایان همزمان با سایر شهرستان به صورت آنلاین از رؤسای ادارات دانش آموزی وهئیت رئیسه مجامع مربیان و اعضاء،مربیان منتخب ، نمایندگان مجلس دانش آموزی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبودتجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار