انفجار آماری مبتلایان به کرونا ویروس؛

شناسایی ۵۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۵۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی  ۵۵۳ مورد جدید ابتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، علی احسان پور با اعلام این خبر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به حجم بالای آزمایشات؛ تعداد ۱۳۲ بیمار جدید بستری و ۴۲۱ مورد سرپایی در استان شناسایی شد که از طرف مراکز جامع سلامت در فرآیند غربالگری شناسایی شده بودند.
او در ادامه افزود: با توجه به حجم نمونه های دریافتی از مراکز جامع سلامت و فعالیت همه آزمایشگاههای تشخیصی استان انتظار می رود در چند روز آینده شاهد ثبات در این روند فعلی باشیم.

احسان پور با اشاره به آمار جانباختگان یادآور شد: با وجود تلاش های مجموعه های درمانی متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند که البته فوت در روزهای اخیر روند ثابتی داشته است و البته تلاش های متمرکز بیشتری برای بهبودی بیماران در حال انجام است.

او تاکید کرد: کماکان از هم استانیهای عزیز تقاضامندیم همه نهادهای اجرایی استان را در مدیریت این بیماری یاری نمایند و دستورالعمل‌های فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از شرکت در مراسمات را به جد رعایت کنند. دانشگاه با تمام توان و ظرفیتهای بهداشتی و درمانی به مدیریت این بیماری می پردازد ولی همواره نیازمند حمایت‌های مردم عزیز و نهادها و ارگانهای مختلف و اصحاب رسانه است.
گفتنی است در حال حاضر ۶۴۷ بیمار در مراکز درمانی استان بستری بوده و خوشبختانه ۴۳۹۰ بیمار نیز از این بیماری بهبود یافته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار