صمیمی: در زمان کرونا شش کارگروه مهم تشکیل دادیم

تهران (پانا) - محمدعلی صمیمی، رییس اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی شهر تهران با حضور در نشست شورای معاونین پرورشی شهر تهران از مهمترین فعالیت های انجمن برای دانش آموزان سخن گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
صمیمی: در زمان کرونا شش کارگروه مهم تشکیل دادیم

صمیمی گفت: با توجه به شرایط کرونایی بلافاصله به سمت طراحی ساختار عملیاتی رفتیم و البته در تشکل دست ما باز است. شش کار گروه بهداشتی، جهادی، فرهنگی، عملیاتی، هیات و اخبار تشکیل شد.

وی افزود: مسئولین انجمن و دانش آموزان قوی دسته بندی شد و محتوا تولید شد و کلیه محتوا در شبکه اجتماعی داخلی بارگزاری شد. هرکدام از این محتواها را برای دختران و پسران جداگانه بارگزاری کردیم.

صمیمی گفت: دانش آموزان در این ایام در انواع پویش ها؛ از جنس فعالیت های جهادی تا فعالیت های مجازی درگیر شدند. مثلا شب میلاد امام زمان هر خانه یک جشن را برگزار کردیم. این تولیدات در حال انجام است و نقطه قوت این است که خود دانش آموزان هم در آن دخیلند و این ها در این دو کانال داخلی قرار می گیرد و هرچه بیشتر استفاده شود ما به نقطه هدف نزدیکتر می ‌شویم.

وی افزود: اردیبهشت؛ برای انجمن اسلامی فصل عضوگیری ما بوده و اتفاق مهم و حیاتی برای تشکل ماست. برای مقطع متوسطه؛ تعداد بیشتری درخواست عضوگیری داشتیم و نیازمند همراهی آموزش و پرورش هستیم.

وی در رابطه با برنامه روز قدس که پیش روست، گفت: ما نیمه شعبان سرودهای خیابانی را داشتیم که دانش آموزان با ماسک و دستکش حضور داشتند و انشاله در روز قدس در محلات مختلف شهر تهران این برنامه را داریم. همچنین پویش ساخت عروسک انگشتی و پرسش و پاسخ های آنلاین را نیز داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار