مدارس مازندران از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک‌ماه بازگشایی می‌شوند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران اعلام کرد که مدارس استان از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک‌ماه بازگشایی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۷۳۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
مدارس مازندران از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک‌ماه بازگشایی می‌شوند

علی‌رضا سعدی‌پور، در گفتگو با پانا با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا درباره بازگشایی مدارس کشور، اعلام کرد که تمام مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه به جز مدارس استثنایی از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه برای رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی بازگشایی می‌شوند.

او با تأکید بر این نکته که حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری اما حضور مدیران و‌ معلمان الزامی است، ادامه داد: «حضور دانش‌آموزان، تنها برای رفع اشکال و طرح سوالات خود و به‌صورت داوطلبانه خواهد بود.»

سعدی‌پور با اعلام اینکه دستورالعمل بازگشایی مدارس در قالب بخشنامه از فردا به تمامی مدارس سطح استان ابلاغ می‌شود، گفت: «مدارس برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم تا ۱۰ خرداد دایر خواهد بود و امتخانات آنان نیز از ۱۷ خرداد آغاز می‌شود.»

مدیرکل آموزش‌و پرورش مازندران بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس تأکید کرد و از مدیران خواست که تمهیدات لازم را در این زمینه در نظر بگیرند.

سعدی‌پور یادآوری کرد که هنوز دستورالعملی در مورد با ثبت‌نام دانش‌آموزان ابلاغ نشده است.

مدارس مازندران هم‌زمان با سایر مدارس کشور با شیوع ویروس کرونا از سوم اسفند ۹۸ با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل است. در این مدت دانش‌آموزان با حضور در فضای مجازی و شبکه شاد ویژه دانش‌آموزان، در حال آموزش هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار