2 سارق موبایل قاپ با 40 فقره سرقت روانه زندان شدند

شیراز(پانا)-جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری 2 سارق موبایل قاپ حرفه‌ای و کشف 40 فقره سرقت از آنها در شیراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
2 سارق موبایل قاپ با 40 فقره سرقت روانه زندان شدند

سرهنگ یوسف ملک‌زاده به خبرنگاران با اشاره به مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه در خیابان در حین صحبت کردن با گوشی موبایل بودیم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت دو ترکه تلفن را از دستمان قاپید و متواری شدند ، گفت: موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ ملک‌زاده افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تقویت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و اقدامات فنی، 2 نفر از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

ملک‌زاده ادامه داد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی و در مواجه با ادله و مستندات پلیس به 40 فقره موبایل قاپی در شیراز اقرار کردند.

او ضمن بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان باید حتی الامکان از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و در زمان صحبت با موبایل، مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن آن در جیب پشت شلوار خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار