بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت در کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش از بازگشایی مدارس از27 اردیبهشت ماه در استان کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس از 27 اردیبهشت در کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس با رعایت پروتکل های بهداشتی از 27 اردیبهشت برای رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی می شوند.

وی افزود: مدیر، معلم و تمامی عوامل اجرایی می بایستی در مدرسه حضور داشته باشند، اما برای حضور دانش آموزان هیچ اجباری نیست.

این مقام مسوؤل تصریح کرد: دانش آموزان صرفا برای رفع اشکال می توانند به مدارس مراجعه کنند و عوامل مدرسه موظف به پاسخگویی تلفنی و حضور به سوالات و مشکلات دانش آموزان هستند.

یزدان پناه در ادامه سخنانش به چند مورد جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در هنگام حضور دانش آموزان در مدرسه اشاره کرد. از جمله اینکه: خانواده ها می بایست دانش آموزان را با رعایت موازین بهداشتی از جمله ماسک و دستکش به مدارس بفرستند. برای جلوگیری از تجمع در مدارس، والدین نباید به مدارس وارد شوند و دانش آموز به تنهایی داخل حیاط مدرسه می شود. اگر تعداد دانش آموزان مراجعه کننده به مدرسه در این ایام کم باشند، با رعایت پروتکل های بهداشتی دانش آموزان در سالن ها و حیاط مدرسه می توانند به رفع اشکل بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه مدارس استثنایی و شبانه روزی در این دوران شرایط بازگشایی ندارند اظهار کرد: این افراد از طریق شبکه شاد یا سایر شبکه های آموزشی صدا و سیما، همچنین از طریق خود آموزهای بهاری و بسته های آموزشی می توانند به روند آموزشی ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار