شناسایی ۷۴ بیمار جدید کرونایی در مازندران

ساری (پانا) - ۷۴ بیمار جدید مشکوک به کرونا در شبانه‌روز گذشته در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۷۴ بیمار جدید کرونایی در مازندران

بر اساس اطلاعیه ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران، سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز اعلام کرد که در این مدت ۱۷ بیمار جدید بستری شده‌اند که آمار کل بستری‌شدگان شبانه‌روز گذشته را به ۷۴ نفر می‌رساند.

در همین مدت تعداد ۷۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

طبق گفته موسوی هم اکنون ۳۲۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندزلن بستری هستند و همچنین ۷۵ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند.

موسوی از مردم خواست که با کوچک‌ترین علائم که تصور می‌کنند به کرونا مبتلا شده‌اند، برای اطمینان از عدم ابتلا به مراکز منتخب بهداشت در سراسر استان مراجعه کنند.

او تأکید کرد که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس، ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و توجه به فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی و مراکز تجاری خودداری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار