ادامه روند شتابان و نگران کننده ابتلا به کرونا ویروس؛

شناسایی ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته درخوزستان خبر داد و گفت تمامی پتاسیل های بهداشت و درمان برای حفاظت از سلامت مردم به‌کارگرفته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ طی شبانه روز گذشته در  خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، علی اسان پور با اشاره به محدودیت های اعمال شده به دستور استاندار گفت: امیدواریم در هفته های آتی شاهد کاهش موارد جدید ابتلا به کروناویروس در استان باشیم‌.

او در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به عنوان متولی اصلی سلامت استان با بهره گیری از این فرصت، حجم گسترده ای از اقدامات بهداشتی و درمانی برای مقابله با ویروس کرونا در دست اقدام دارد که از جمله آن می توان به فعال کردن کامل بیمارستان شهید نیاکی به عنوان بیمارستان معین بیماری کرونا ویروس در استان به منظور تقویت و پشتیبانی بیمارستانهای آیت الله طالقانی، امیر کبیر، امیرالمومنین، سینا، ابوذر و رازی، تشدید بازرسی های بهداشتی در مراکز جمعیتی، ارایه آموزشهای حضوری به صنوفی که مشمول تعطیلی در این ایام نیستند و کنترل مراکز ارایه خدمت به سالمندان و معتادان اشاره کرد.

احسان پور با بیان اینکه خوشبختانه با همکاری های همه جانبه استانداری تعداد آزمایشگاه های استان رو به افزایش است، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۱ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ شناسایی شد تا مبتلایان به ۴۶۳۰ مورد افزایش یابد که بطور کلی افزایش آمار را می توان نتیجه افزایش نمونه گیری ها و بیماریابی مطلوب تر دانست.

احسان پور یادآور شد: در حال حاضر ۵۵۹ مورد قطعی ابتلا در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه بیان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار جان خود را از دست داد تا شمار فوت شدگان به ۲۹۷ مورد افزایش یابد.

او همچنین گفت: خوشبختانه تاکنون ۳۷۷۴ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

گفتنی است برخلاف روال هر روزه ارایه آمار مبتلایان به تفکیک شهرستانهای استان، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بدون هیچگونه توضیحی از اعلام این آمار خودداری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار