برگزاری جشن الفبا و تکلیف ۴۸ هزار دانش آموزان گیلانی از شبکه استانی سیما

رشت ( پانا) - معاون فرهنگی، پرورشی آموزش و پرورش گیلان از برگزاری جشن الفبا و تکلیف دانش آموزان به صورت پخش زنده از سیمای استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن الفبا و تکلیف ۴۸ هزار دانش آموزان گیلانی از شبکه استانی سیما

به گزارش ایرنا، جمیل غریب گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، امسال جشن الفبا برای حدود ۳۲ هزار دانش آموز کلاس اولی و جشن تکلیف ۱۶ هزار دانش آموز دختر کلاس سوم ابتدایی گیلان هشتم خرداد به صورت زنده تلویزیونی از شبکه استانی "باران" پخش می شود.

وی اظهار کرد: جشن الفبا برای دانش آموزان کلاس اولی با هدف کسب مهارت خواندن، نوشتن و قدردانی از زحمات معلمان و والدین برگزار می شود ضمن اینکه جشن تکلیف دانش آموزان نیز با هدف رسیدن سن تکلیف و عبادت دختران کلاس سومی برگزار می شود.

معاون فرهنگی، پرورشی آموزش و پرورش گیلان خاطر نشان کرد: مراسم سوگواری شهادت امام علی (ع) نیز نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۴ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح به صورت ویدئو کنفرانس ویژه ۳۴ منطقه آموزش و پرورش استان برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه این مراسم ویدئوکنفرانسی در ادارات آموزش و پرورش استان گیلان انجام می شود، بیان داشت: تعدادی از دانش آموزان از اعضای هیات های مذهبی به نمایندگی از دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مراسم سوگواری حضور می یابند.

استان گیلان دارای حدود ۴۰۰ هزار دانش آموز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار