مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد:

خبرگزاری پانا یکی از مهمترین بخش های سازمان دانش آموزی است

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی، هدف از تاسیس خبرگزاری پانا را شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقه مند در حوزه رسانه دانست و نسبت به جذب و تربیت آن ها به عنوان خبرنگار، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا یکی از مهمترین بخش  های سازمان دانش آموزی است

مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در دفتر رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3مشهد برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3، معاونین و جمعی از مسئولان ناحیه 3 برگزار و از زحمات مدیر و مربیان پیشتاز هنرستان کیمیا به عنوان یکی از مدارس تمام تشکیلاتی این ناحیه و تعدادی از پیشتازان دبیرستان نمونه دولتی مبین به نمایندگی از سایر پیشتازان فعال، تقدیر شد.

رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه، فلسفه وجودی سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد و در رابطه با آموزش مهارت های زندگی، سخن گفت.

وی افزود: مربیان و اعضای پیشتازان از ارکان اصلی سازمان دانش آموزی هستند و ما باید در جهت ارتقای ارکان سازمان دانش آموزی گام برداریم.

رزا درسنی تصریح کرد: خروجی سازمان دانش آموزی باید اعتلای شخصیت اخلاقی، فرهنگی و سیاسی مبتنی بر زندگی ایرانی اسلامی و آشنایی با فرهنگ اصیل ایرانی باشد.

وی هدف از خبرگزاری پانا را شناسایی دانش آموزان مستعد و علاقه مند در حوزه رسانه دانست و نسبت به جذب و تربیت آن ها به عنوان خبرنگار، تاکید کرد.

درسنی گفت: مراتب قدردانی و تشکر از کلیه مدیران و مربیان فعال پیشتاز ناحیه 3 به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی به آموزشگاه آن ها ارسال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار