پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی ، ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۷۲۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی خراسان شمالی

به گزارش پانا، خراسان شمالی ،پیام تبریک مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان شمالی به مناسبت ۲۱ اردیبهشت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی متن پیام به این شرح است:

مجید مصباح به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی پیامی صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم.


"بنام دوست"
همکاران ارجمند،مربیان گرانقدر، دانش آموزان عزیز پیشتاز خراسان شمالی
با سلام و احترام؛
21 اردیبهشت ،بیست و یکمین سالروز تولد سازمان دانش آموزی را محضر همه ی همکاران فرهیخته ،مربیان و دانش آموزان گرانمایه و پیشتازان خراسان شمالی تبریک و تهنیت می گویم، امیدوارم به لطف و عنایت الهی هر چه سریعتر ریشه ویروس منحوس کرونا خشکانده شده و مراودات اجتماعی در سایه ی عشق ورزی و نوعدوستی مجددا جوانه زده ،تا بتوانیم فرزندان آینده ساز این مرزو بوم رابه سر منزل سعادت و شادابی و اخلاق مداری و میهن دوستی رهنمون شویم.
نظام تربیتی و آموزشی امروز بیشتر از هر ایام دیگری این موضوع مهم را درک نموده که آموزش و پرورش فاقد معلم و دانش آموز ، مانند آسمان فاقد ماه و ستاره می ماند،وقتی آموزش و پرورش کشوری تعطیل میشود گویی جامعه فاقد روح بالندگی،آزادگی ، شادابی ،عشق ورزی می گردد.
امروز که تمام اقشار جامعه از کرونای منحوس دچار بحران روحی و روانی ،اقتصادی و.....شده اند و همه ی ما بعنوان عضوی از اعضا جامعه ، با تمام وجود آن را لمس می کنیم.اما بیشتر از هر چیز و بیشتر از هر قشری ،عدم حضور دانش آموزان جوان و نوجوانان و نونهال این گلهای سرسبد جامعه و معلمین عزیز و پرتلاش در معابر و مسیر های آمدو شد خانه تا مدرسه و همچنین عدم حضور در چهاردیواری آموزشگاه و سالن های ورزشی ،اردوگاه ها و....چنان به چشم می آید که گویی روح ، از تن جامعه کنده شده است. اینجاست که جامعه ارزش والای آموزش و پرورش را درک خواهد نمود.
عدم حضور دانش آموز ومعلم در مدرسه ، رودخانه ای را می ماند که نه تنها به دریا و اقیانوس راهی نمی برد و در مسیر زندگی هرگز نمی تواند آبشاری را ایجاد نماید که صدای زندگی از آن ارتعاش شود.بلکه به تالاب و مردابی می ماند ، که زنده هست ولی زندگی نمی کند و زندگی نمی بخشد.
از فرزندان عزیزم در جای جای استان خراسان عاجزانه می خواهم که بادستهای کوچک اما قلب پاک و مهربان و پر از مهرشان در شبهای قدرضمن دعا در حق پزشکان و پرستاران و کادر درمانی از حضرت دوست بخواهند که هر چه سریعتر با مرگ ویروس کرونا به زندگی و مدرسه بازگردیم. چرا که بازگشت دانش آموز و معلم به مدرسه( درصورت شکست کرونا) بازگشت زندگی به جامعه است.
برای شما بهترینها را از درگاه الهی خواستارم ، موفق و سربلند باشید. مجید مصباح مدیر سازمان دانش آموزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار