وزیر آموزش و پرورش در ستاد ملی مقابله با کرونا:

هفته آینده مدارس به صورت محدود بازگشایی می‌شود

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از بازگشایی محدود مدارس در هفته آینده (۲۷ اردبیهشت) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هفته آینده مدارس به صورت محدود بازگشایی می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا از بازگشایی مدارس از ۲۷ اردبیهشت خبر داد. وی افزود: حضور دانش‌‌آموزان اجبارd نیست و تنها برای رفع مشکلات و سوالات از معلمان می‌توانند به مدرسه مراجعه کنند.

حاجی میرزایی ادامه داد: تمام مدارس ابتدایی و متوسط (به جز کودکان استثنایی) از 27 اردیبهشت برای رفع اشکال و ارائه خدمات آموزشی به آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل تاکنون نتوانسته‌اند از خدمات آموزشی غیرحضوری، بهره‌مند شوند دایر خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به استمرار روش‌های آموزش غیرحضوری، از تلویزیون و بستر شاد بیان کرد: استفاده دانش‌آموزان از تمام یا بخشی از فرصت فراهم شده حسب نیاز و بصورت داوطلبانه خواهد بود.

وی گفت: با توجه به تعیین تاریخ 17 خرداد برای شروع امتحانات پایه دوازدهم، ارائه خدمات حضوری به دانش‌آموزان پایه دوازدهم تا دهم خرداد ماه خواهد بود.

حاجی میرزایی با تاکید بر اهمیت سلامت دانش‌آموزان در روزهای بازگشایی مدارس، تاکید کرد: وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم را برای ضدعفونی کردن مدارس و رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت فراهم کرده و باید برای توجیه و آموزش دانش‌آموزان اقدام کند.

وی در خصوص سنجش سلامت دانش‌آموزان ابتدایی افزود: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با رعایت جوانب بهداشتی از مردادماه آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار