شورای ترافیک تهران درباره بسته ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند

تهران (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تشریح جزییات جلسه تلفیق صبح امروز اعضای شورا گفت بسته ترافیکی از سوی کمیسیون عمران به ستاد ملی کرونا ارسال شد که پیش بینی شد در خصوص آن شورای ترافیک تهران و شهردار تهران تصمیم گیری کنند.

کد مطلب: ۱۰۷۲۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای ترافیک تهران درباره بسته ترافیکی تصمیم‌گیری می‌کند

محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه با بیان اینکه صبح امروز کمیسیون تلفیق به جای تلفیق برگزار شد، گفت: در این کمیسیون که با حضور هیأت رئیسه و رؤسای کمیسیون‌ها برگزار شد طرح تفصیلی ویژه منطقه ۲۲ مورد بررسی قرار گرفت و اعضا نقطه نظرات خود را در این رابطه بیان کردند. در این جلسه موضوع طرح تفصیلی منطقه ۲۲ مورد بحث قرار گرفت و اعلام شد چه نوع برخوردی با این طرح داشته باشیم.

رئیس شورای شهر تهران افزود: همچنین پرونده باغات در این مدت افزایش پیدا کرده و باید با سرعت عمل بیشتری به این پرونده‌ها رسیدگی شود برای همین این هفته جلسه علنی در خصوص رسیدگی به پرونده باغات خواهیم داشت تا این پرونده‌ها بیش از این بلاتکلیف نمانند.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت شورا نسبت به تخریب باغات و اعلام بسیاری از پرونده‌ها به باغ اعتراضاتی وجود دارد که باید در صحن در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره بسته ترافیکی که قرار است در ایام کرونایی اجرایی شود، گفت: این بسته ترافیکی از سوی کمیسیون عمران به ستاد ملی کرونا ارسال شد که پیش بینی شد در خصوص آن شورای ترافیک تهران و شهردار تهران تصمیم گیری کنند که امروز ساعت ۲ در جلسه‌ای برگزار خواهد شد.

به گفته هاشمی، در جلسه تلفیق در خصوص زلزله تهران نیز بحث و بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار