هافبک ایرانی منچستر سیتی راهی تیم جدید می‌شود

هافبک ایرانی تیم ملی فوتبال استرالیا قصد دارد به همکاری خود با سلتیک پایان دهد و به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی در آن داشته باشد.

کد مطلب: ۱۰۷۲۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
هافبک ایرانی منچستر سیتی راهی تیم جدید می‌شود

دنیل ارزانی هافبک ایرانی که تابعیت استرالیا گرفته و برای تیم ملی استرالیا به میدان می‌رود، پس از جام جهانی 2018 مورد توجه منچستر سیتی قرار گرفت و با عقد قراردادی بلند مدت به این تیم متمول انگلیسی پیوست اما در همان روزهای ابتدایی قراردادش با سیتی، قرض داده شد و با قراردادی قرضی به سلتیک گلاسکو پیوست.

حضور در سلتیک برای ارزانی که روند رو به رشدی داشت خوش یمن نبود و او در همان هفته‌های ابتدایی با پارگی رباط صلیبی روبرو شد تا چند ماه دور از فوتبال باشد اما در بازگشت دوباره به فوتبال، او باز هم نتوانست نظر مثبت کادر فنی سلتیک را جلب کند و تنها در 2 بازی به میدان رفت.

سایت Manchester Evening News امروز خبر داد که دنیل ارزانی دیگر قصد ندارد به همکاری با سلتیک ادامه دهد و در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. این سایت در ادامه گزارش خود اشاره کرده است که مقصد دنیل ارزانی مشخص نیست اما او باز هم با قراردادی قرضی به تیم جدید خواهد رفت.

گفته می‌شود تیم‌های از هلند مشتری هافبک تیم ملی استرالیا هستند و احتمال دارد او برای اینکه فرصت بیشتر بازی پیدا کند، این پیشنهادات را قبول کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار