گفتگوی خبرنگارپانا با رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان :

رئیس سازمان دانش آموزی استان گفت: رمز موفقیت آموزش و پرورش در اوقات فراغت وجود معلمان و مربیان کارامد ،با انگیزه ،خلاق و پویا می باشد.

کد مطلب: ۱۰۶۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد


موسی کابلی در مصاحبه خبری با خبرنگار خبرگزاری پانا مریم رضایی در مورد اینکه نظر شما در مورد غنی سازی اوقات فراغت چیست ؟افزود: اوقات فراغت را می توان مهمترین و دلپذیر ترین اوقات انسانها دانست ،این اوقات برای مومنین لحضه های ناب نیایش با معبود ،برای معلمان دقایق تفکر و تامل ،برای هنرمندان زمان ساختن و ابداع و اختراع و برای نوجوانان و کودکان بازی و سرگرمی و تفریحات کودکانه است.
کابلی: رمز موفقیت آموزش و پرورش در اوقات فراغت وجود معلمان و مربیان کارامد ،با انگیزه ،خلاق و پویا می باشد.
بنابراین لزوم برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزی بسیار ضروری است. پس شناخت نیازها ،علاقه ها ، گرایش و نگرش ها ی نوجوانان و جوانان به انواع فعالیت های فوق برنامه و فراغت و تدارک امکانات لازم یک ضرورت برای دست اندرکاران مسائل تربیتی و فرهنگی می باشد .
رضایی: بنظر شما برنامه های پرورشی در اوقات فراغت چگونه باید باشد؟
کابلی گفت:برنامه های پرورشی برای اوقات فراغت باید با کمترین هزینه بهترین نشاط آوری قابل انعطاف و لذت آور را برای همه دانش آموزان داشته باشد.
با عنایت به اهمیت پویایی و فعال بودن دانش آموزان لزوم برنامه ریزی برای مشارکت در برنامه های تربیتی ،فرهنگی و ورزشی همواره احساس می شود.
امید است با برنامه ریزی دقیق و اصولی شاهد رشد و شکوفایی استعدادها ی هویت اسلامی و ایرانی دانش آموزان و پرورش روحیه خلاق و با نشاط آنها باشیم و تلاش کنیم اوقات فراغت در جهتی قرار گیرد که سرمایه های فطری و الهی دانش آموزان شکوفا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار